xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הטוויטר לא מפסיק לייצר כותרות: עימות בין העיתונאי אבישי גרינצייג 'גלובס' לבין יאיר נתניהו

קרב ציוצים ברשת החברתית טוויטר בין אבישי גרינצייג לבין יאיר נתניהו, גרינצייג: "נתניהו לא הניד עפעף בנוגע למסמך יצחקי". יאיר נתניהו מיהר להגיב: "כל התקופה הזאת הוא נחקר ע"י הבוסים המושחתים שלהם בלהב 433."
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

אבישי גרינצייג כתב משפט של עיתון 'גלובס' צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "‏נתניהו לא הניד עפעף בנוגע למסמך יצחקי. בכל 5 שנות הגלות של תנ"צ גיא ניר (שחשף את המסמך), נתניהו מעולם לא התעניין באף לא אחת מטענותיו ומטענות רפ"ק צ' נגד צמרת המשטרה והתרבות הארגונית הקלוקלת. מעולם לא נפגש עימם, ולא רצה לשמוע אותם."

יאיר נתניהו הגיב: "‏‎הוא התעניין ועוד איך! אבל כל התקופה הזאת הוא נחקר ע״י הבוסים המושחתים שלהם בלהב 433. הרי אתה יודע טוב מאוד שאם הוא היה מצייץ עלזה אז או נפגש איתם, כל התקשורת הייתה זועקת עד לב השמיים: נתניהו נגד שומרי הסף, סוף הדמוקרטיה, נתניהו מהלך אימים על חוקריו בלה בלה בלה."

גרינצייג הגיב: "‏‎יאיר היקר, אל תחרטט. מוזמן לבדוק מתי נחשף מסמך יצחקי, מתי הודחו תנ"צ גיא ניר ורפ"ק צ', מתי העלו טענות חמורות מאוד נגד המפכ"ל אלשיך. ואז תבדוק מתי נפתחה החקירה נגד נתניהו."

יאיר נתניהו הגיב: "‏‎מה על מה אתה מדבר? איפה זה פורסם כל הדברים האלה? עד היום היחיד שמעז לכתוב על פרשת ריטמן וגיא ניר זה יואב יצחק וקצת מידה. זה לא בדיוק היה בראש החדשות."

גרינצייג הגיב: "‏‎תגיד לי מר יאיר, אין לך גוגל? יש עוד אלף כתבות מאותה תקופה בכל כלי התקשורת. מוזר, אתה אומר שנתניהו כלל לא שמע על זה ולא ידע על זה. מסמך יצחקי פשוט חמק לו."

יאיר נתניהו הגיב: ‏"‎נו 2016 זה בדיוק שהתחילו לתפור את ה״בדיקות״. וכל צפצוף של נתניהו בנושא זכה למונולוגים משתפכים של אמנון אברמוביץ' על קץ הדמוקרטיה גרמניה הנאצית בלה בלה."

גרינצייג הגיב: ‏"‎אתה יכול לספר לכל המחלקה מתי נחקר נתניהו לראשונה, ואז תוכל לספר לנו מתי נחשף כאמור מסמך יצחקי?"יאיר נתניהו הגיב: "‏‎פורסם הרבה הרסה זמן לפני זה בערוץ 2 על הבדיקות."

גרינצייג הגיב: "‏‎יאיר, נשמה, בוא נדבר באמצעות עובדות וראיות. זה מאוד יקל על הדיון. מתי נחשף מסמך יצחקי? אלך לקראתך. בוא נלך מהשלב שפורסם בתקשורת על בדיקה בעניינו של נתניהו – מתי זה קרה? ומה קדם למה?"

"יאיר נתניהו הגיב: "‏‎טוב עייפת אותי. ראש הממשלה צריך להתעסק עם עוד דברים ולא קורא את כל העיתונאים ומה נכתב כל יום בגלובס עמוד 5 ביום ספציפי. הוא התוודע לסיפור הזה בשלב יותר מאוחר."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x