xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

החל ממחר הקלות נוספות עקב התייצבות המצב בקרב החולים

החל ממחר- הקלות נוספות: מסעדות בריכות ואטרקציות תיירותיות יפתחו, בנוסף יצומצמו המגבלות על כמות הלקוחות בחנויות ובקניונים.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה וירוס הקורונה (צילום Pixabay)
אילוסטרציה וירוס הקורונה (צילום Pixabay)

הממשלה אישרה במשאל טלפוני תקנון שיאפשרו את המשך חזרת המשק לפעילות באופן מדורג תוך שמירה על בריאות הציבור.

ההקלות אושרו הודות לירידה הממושכת וההתייצבות במספר החולים המאומתים החדשים מדי יום, נוכח הצעדים שנקטה הממשלה למניעת התפשטות נגיף הקורונה.

החל ממחר (ד׳) תותר הפעלה של מסעדות, ברים ופאבים (ישיבה במקום), בריכות שחיה ואטרקציות תיירותיות. ההפעלה תותר בכפוף להקפדה על כללי הריחוק החברתי, לבישת מסיכות ושמירה על כללי ההיגיינה, וכן בהתאם להוראות "התו הסגול" הפרטניות שיפורסמו. למרות ההקלות, המגבלה על ישיבה במתחמי מזון מהיר בקניונים עדיין קיימת.

צומצמה המגבלה על כמות השוהים המותרת במקומות הפתוחים לקהל בהם חנויות, קניונים, שווקים וכדו'. תותר השהיה עד יחס של אדם לכל 7 מ"ר, או בהתאם למספר האנשים המותר בכפוף למגבלה על התקהלויות (עד 50 איש) ובתנאי שניתן יהיה לשמור על מרחק של 2 מטר בין אדם לאדם. בנוסף בדלפקי שירות תוצב מגן בכדי למנוע העברת רסס.

בתי העסק יוכלו לשוב לפעילות בכפוף להוראות ״מקום הפתוח לציבור״ ועל פי יחס השוהים הבא:

  1. בבתי אוכל, ברים ופאבים – יחס השוהים יהיה בהתאם לקבוע ברישיון העסק, או לגבי עסק שהתפוסה המקסימלית שלו היא 100 איש ומעלה – עד 85% ממספר הלקוחות המותר.
  2. בבריכות שחייה, בתוך מי הבריכה, יחס המבקרים יהיה אדם לכל 6 מ"ר.
  3. ברכבל – תותר הנסיעה עד מחצית ממספר הנוסעים המרבי המותר, ולא יותר מ – 20 אנשים.

במקביל להקלות, בעלי עסק שלא יעמדו בתקנות יקבלו קנסות כבדים עבירה שהקנס המוטל בגינה יהיה 2,000 ש"ח. כמו כן, מפעיל אולם, גן או מקום לאירועים שלא בשטח פתוח, או עם מספר אנשים הגבוה מהמותר לפי מגבלת ההתקהלות עובר עבירה שהקנס המוטל בגינה יהיה 5,000 ₪.

בנוסף צומצמה ההגבלה על שהיית לקוחות בבית עסק, כך שמעסיק יהיה רשאי לאפשר קבלת קהל ובלבד שיישמר יחס של לקוח אחד לכל 7 מ"ר או יחס של יותר משני לקוחות לכל עובד שתפקידו מתן שירות ללקוחות.

במקומות העבודה יבוטלו ההגבלות המספריות, וכן תתאפשר שהות של עד 50 איש בפגישות מקצועיות, ובלבד שנשמר מרחק של 2 מטר לפחות בין אדם לאדם.

נסיעה ברכב פרטי תתאפשר עם שני נוסעים בנוסף לנהג (במקום נוסע אחד). כמו כן, תתאפשר נסיעה של מספר אנשים גדול יותר במידה ומדובר בדיירי אותו הבית או אם מתקיים צורך חיוני בנסיעה של מספר אנשים גבוה יותר. כמו כן, תתאפשר נסיעה במונית עם שני נוסעים בכל ספסל אחורי (במקום נוסע אחד), למעט אנשים הגרים באותו מקום.

כמו כן מספר החולים היומי עלה היום ב יותר מ 30 לאחר תקופה ארוכה שמספר החולים היומי היה נמוך מאוד, כמו כך מספר המחלימים הכולל עלה ל 14.457 ונשארו סך הכל כ 2000 חולים פעילים ו 33 חולים מונשמים.

משרד הבריאות חוזר ומדגיש כי ההקפדה על ההוראות וההנחיות בדבר הריחוק החברתי, לבישת מסיכות ושמירה על כללי ההיגיינה חשובה והכרחית על מנת למנוע את התפשטות נגיף הקורונה בישראל.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x