xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

החלפת מפרק ירך: כל מה שצריך לדעת לפני ניתוח

ניתוח החלפת מפרק ירך הוא אחד הניתוחים הנפוצים בעולם בכלל ובישראל בפרט. זהו ניתוח שמטרתו לשפר את איכות החיים של האדם המנותח, לשפר את יכולת הניידות ולאפשר לאדם עצמאות תפקודית מרבית. את הניתוח מבצעים משלל סיבות, חלקן קשורות במחלות או מצבים רפואיים שונים וחלקן קשורות בגיל המבוגר ובשחיקה וההיחלשות של המפרק שמגיעה בעקבותיו. לפני ההליך הכירורגי להחלפת מפרק ירך, מכל סיבה שהיא, חשוב לדעת כמה שיותר על ההכנות שיש לעשות לקראתו, על הניתוח עצמו ועל תהליך השיקום.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
מפרק ירך // קרדיט: Shutterstock
מפרק ירך // קרדיט: Shutterstock

מטרת הניתוח

ברוב המקרים הרופא ימליץ על הניתוח רק לאחר שמוצו טיפולים לא פולשניים כמו תרופות נוגדות דלקת ונוגדות כאבים, טיפולי פיזיותרפיה ועוד. מטרת הניתוח היא לשפר את טווח התנועה של מפרק הירך, להפחית משמעותית את הכאבים מהם המטופל סובל, וכך משפרים את איכות חייו של המטופל.

ייעוץ וליווי רפואי

כל אדם המעוניין לעבור ניתוח להחלפת מפרק הירך, בוודאי אם מדובר בניתוח אלקטיבי, חייב להיוועץ קודם כל עם אורתופד מומחה למפרק הירך. האורתופד המומחה יעריך את מצב הירך, את מצבו הגופני והרפואי של האדם באופן כללי, יתאים את סוג הניתוח לאדם בהתאם לתוצאות ההערכה ויוכל להסביר את כל האפשרויות העומדות בפני הפציינט.

המועד שבו נכון לבצע את הניתוח וסוג הניתוח נקבעים על פי גילו של האדם, מצבו הרפואי הכללי, מידת הכאב ממנה הוא סובל וההשפעה של הכאב על התפקוד היומיומי שלו, מידת השחיקה של המפרק  והסחוס שבתוכו, מצבם של השרירים שנמצאים סביב המפרק וכיוצא בזה. שקלול רפואי מקצועי של כל הנתונים האלה יכול להיעשות רק על ידי רופא מומחה.

לפני הכניסה לניתוח

דבר נוסף שחשוב לעשות לפני שנכנסים לניתוח להחלפת מפרק הירך הוא להכין את הגוף ולחזק את השרירים שסביבו. כאשר הגוף מגיע לניתוח חזק יותר, גמיש יותר, עם קואורדינציה ושליטה תנועתית טובות יותר אז תהליך ההתאוששות והשיקום לאחר הניתוח יהיו טובים, קלים ומהירים יותר. אחת הדרכים להכין את הגוף לפני ניתוח החלפת מפרק ירך היא על ידי אימון שרירי המותאם אישית למטופל באמצעות מערכת אפוסתרפיה. מערכת אפוסתרפיה מסייעת בהפחתת כאבים לפני הניתוח וניתן לשלבה בשיקום לאחר הניתוח.

הכנות בבית

מומלץ מאוד טרם הכניסה לניתוח החלפת מפרק ירך לארגן את הבית בצורה מותאמת. קשה להעריך מראש כמה זמן יארך תהליך השיקום לאחר הניתוח וכיצד הוא יתקדם, אך ניתן לשער כי בתחילה, עם השחרור הביתה, ידרשו עזרים שונים והתאמות מיוחדות כדי להקל על החיים בבית. התאמות ועזרים אלו יכולים לכלול התקנת מעקה בשירותים ובמקלחת כדי לאפשר אחיזה טובה יותר ומניעת נפילות, הגבהת מושב האסלה וכן הכורסה או הכיסאות והמיטה בבית כדי לאפשר ישיבה וקימה קלות יותר, פינוי מרחב הבית משטיחים שיכולים לגרום להחלקה ועוד.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x