xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הח"כ המיועד של ש"ס הרב ברוך גזהיי הודיע ליו"ר ש"ס אריה דרעי כי הוא מתפטר מהרשימה

לאחר הפרסום על דברים שאמר הרב גזהיי מי שהיה אמור להיות ח"כ בש"ס לאחר העברת החוק הנורווגי. הודיע הרב גזהיי שהוא מתפטר מהרשימה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

הסערה החלה לאחר שמספר תיעודים פורסמו ברשתות החברתיות על דברים שאמר הרב לפני מספר שנים בשיעור בבית כנסת בפני תלמידים. שם אמר הרב דברים קשים, נגד נשים שלא לבושות בצניעות.

‏הרב ברוך גזהיי אמר כי "כתוב בספרים של המקובלים, אישה שהייתה רגילה לחשוף את החלק העליון שלה, בדרך כלל מחזירים אותה בגלגול של פרה. זאת גם אחת הסיבות שנשים סובלות מסרטן השד. העיניים של כולם שם ונהיה להן עין הרע"

לאחר פרסום הדברים, הוציא יו"ר ש"ס השר דרעי הבהרה. ״שוחחתי עם הרב ברוך גזהיי, לגבי הדברים שאמר בסרטון. הרב אמר לי כי מדובר בכמה משפטים שהוצאו מהקשרם מתוך שעור של שעתיים בפני תלמידיו לפני כארבע שנים. הבהרתי לו שדברים אלה אינם מקובלים ואינם מייצגים את תנועת שס והרב גזהיי הבין זאת״

אך לאחר אמירות נוספות של הרב והתבטאויות לא מכבדות כלפי נשים ומילים קשות כלפי ערבים ובדואים. הרב גזהיי הודיע שהוא מתפטר מהרשימה.

עוד קודם לכן כתב ח"כ אחמד טיבי: "‏אריה דרעי, אני מכיר אותך הרבה שנים ואני בטוח שאתה כמוני נתקף בחילה וגועל למשמע הדברים. אל תהיה חתום על הפיכת הגזען החשוך הזה לחבר כנסת. זוהמה."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x