xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

החוק תוקן: אלפי יהודים יוצאי אוסטריה זכאים לאזרחות אוסטרית

החל מ-1 בספטמבר יוכלו קורבנות הנאצים החיים בישראל, וגם צאצאיהם, לפתוח בהליך חינמי של קבלת אזרחות אוסטרית - ללא ייעוץ משפטי
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
וינה אוסטריה: צילום Pixabay
וינה אוסטריה: צילום Pixabay

רבבות ישראלים שהם צאצאים של אזרחים אוסטרים שסבלו מרדיפות הנאצים יוכלו החל מ-1 בספטמבר להתחיל בהליך לקבלת אזרחות אוסטרית. השגרירה בישראל, חנה ליקו, הודיעה שמדובר בהליך המבוצע ללא עלות כספית ולא דורש ייעוץ משפטי.

ב-19 בספטמבר אישר הפרלמנט באוסטריה פה אחד תיקון לחוק האזרחות, בהמשך למאמץ של הממשלה והקנצלר סבסטיאן קורץ לפיוס עם מי שסבלו תחת המשטר הנאצי במדינה מ-1938 ועד סיום מלחמת העולם השנייה. בהתאם לתיקון, צאצאים של קורבנות יכולים לקבל אזרחות אוסטרית באמצעות הצהרה, ללא חובה לוותר על האזרחות הנוכחית שלהם.

ישראלים שמעוניינים באזרחות אוסטרית יכולים להתחיל בתהליך ולענות על שאלון מקוון באתר שגרירות אוסטריה בישראל. מגישי הבקשות יקבלו הנחיות פרטניות למסמכים שעליהם להציג.

את ההצהרות והמסמכים יש להגיש לשגרירות בישראל או לרשויות האוסטריות במחוזות השונים החל מ-1 בספטמבר. השגרירות בארץ נקטה צעדים מתאימים כדי לעמוד בתנאי תו סגול ומאפשרת לבצע זאת ברשת על מנת לצמצם למינימום את הצורך להגיע. עד סוף אוגוסט ניתן לקבוע פגישות באמצעות הטלפון או במערכת המקוונת. השגרירה ליקו הדגישה שלא נדרש ייעוץ משפטי והדבר לא ישפיע על משך התהליך.

כיום כבר ישנם כ-8,000 אזרחים ישראלים בעלי דרכון אוסטרי. בשגרירות אוסטריה מדגישים שאין הערכה למספר הפוטנציאלי של ישראלים שיכולים לקבל אזרחות אוסטרית על פי התיקון החדש. עד כה לפחות 1,500 ישראלים כבר יצרו קשר עם השגרירות והביעו עניין במילוי ההצהרה, עוד לפני כניסתו לתוקף של החוק.

מה חדש בתיקון לחוק? כל הצאצאים הישירים של קורבנות הרדיפה הנאצית באוסטריה זכאים לקבל אזרחות מבלי לוותר על אזרחותם הקודמת. קודם לכן, רק הקורבנות עצמם היו זכאים לאזרחות.

אוסטריה הרחיבה את ההגדרה של קורבנות הרדיפה הנאצית ומעתה מדובר לא רק במי שנרדפו על ידי מפלגת ה-NSDAP, אלא גם רשויות אחרות שקשורות לרייך השלישי.

עד כה התיר החוק קבלת אזרחות רק למי שעזב עד 1945 – השנה שבה הסתיימה מלחמת העולם השנייה. כעת יחול החוק גם על מי שהיה אזרח האימפריה האוסטרו-הונגרית או חי באוסטריה לפני 12 במרץ 1938, אז סיפחו הנאצים את אוסטריה לרייך השלישי. באותה תקופה חיו במדינה כ-182 אלף יהודים. עד מאי 1945 רצחו הנאצים יותר משליש מהם והשאר נאלצו לברוח. לפי ההערכות, כמה אלפי ניצולי שואה מאוסטריה נותרו עדיין בחיים.

עוד זכאים אזרחים אוסטרים שסבלו בשל הנאמנות שלהם לאוסטריה הדמוקרטית ועזבו לפני 15 במאי 1955. "התהליך להנפקת האזרחות מעולם לא היה כל כך קל וידידותי. האזרחות תינתן ללא עלות. אין דד ליין לזכאות", הוסיפה השגרירה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x