xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הזמר ארקדי דוכין מגיב לאסף אמדורסקי שקרא לשלוח את נתניהו לכלא: "אנשים איבדו את חוש האחריות"

לאחר שהזמר והיוצר אסף אמדורסקי קרא לשלוח את ראש הממשלה בנימין נתניהו לכלא: מגיב לדברים זמר ויוצר אחר לדברים, וכותב כי: "לפני שזורקים את ביבי, עלינו ללמוד מהו חוש מנהיגות"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

לאחר הסערה שהוביל הזמר והיוצר אסף אמדורסקי, שאמר שנתניהו "צריך ללכת לכלא או לבית משפט". הרשת געשה בעקבות הראיון של הזמר, והגושלים לא נשארו חייבים, ואחת מהתגובות היה של הזמר ארקדי דוכין שכתב: "אני לא פוליטי, ובטח לעולם לא הייתי, אבל אנשים איבדו את חוש האחריות האישית, רוצים לזרוק את המנהיג ובזה להרגיש הקלה למצב אבסורדי וגם כאוטי שהשתלט על הנשמה על הארץ והעולם."

עוד הוסיף: "לפני שזורקים את ביבי, עלינו ללמוד מהו חוש מנהיגות אישית והבנה מינימלית על זה שלא המנהיג קובע, אלא כל האזרחים וכל ואזרח באופן אישי. אנו כל פעם נחפש את המבוגר אחראי על הצרות שלנו ונמקד אותם בדמות של איש אחד, זאת ההתנהלות של תינוק מול עולמו הצר, והלא מפותח זה לא עובד ככה!"

כזכור אתמול הגיב אסף אמדורסקי ל-DFN על השאלה: "ראש הממשלה הוא נבחר ציבור ולא הואשם בכלום, אז למה לשלוח לכלא?"

אמדורסקי הגיב: "הנאשם מבלפור משחית את אמות המוסר הציבוריים, ומפקיר את הציבור! לאור התנהלותו הכושלת בניהול משבר הקורונה וההשלכות הכלכליות החמורות שכפה על מדינת ישראל, בלי שקיפות ובלי אחריות – אין בסמכותו ואין באפשרותו המנטלית לנהל את ענייני המדינה."

עוד אמר אמדורסקי: "הוא מואשם כרגע בשלושה תיקים חמורים מאין כמותם: שוחד, מרמה והפרת אמונים. לכשיסתיים ההליך המשפטי, ורק לאחר טיהור שמו – הוא מוזמן לחזור להתמודד שוב על משרה ציבורית."

דר' צבי פישל, יור איגוד הפסיכיאטריה, תקף את ההשוואה של אסף אמדורסקי בהפגנת הקורונה בין בית כלא ל"בית משוגעים": "גם למחאה לגיטימית יש קווים אדומים. בית חולים פסיכיאטרי אינו עונש לחולים המטופלים בו אלא מקום שתכליתו לתמוך בתהליך הבראה תוך טיפול מקצועי ומסור. טוב היה אם אמדורסקי היה מתחשבן עם פוליטיקאים בקלפי, ולא באמירות סטימגטיות שמחלישות את המוחלשים ממילא."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
4 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
4
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x