xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הזמר אסף אמדורסקי ל – DFN: "אין בסמכות נתניהו לנהל את ענייני המדינה"

הזמר אסף אמדורסקי הגיע הערב למחאת העצמאים בכיכר רבין בתל אביב ואמר כי יש להעיף את נתניהו: אמדורסקי אמר ל-DFN: "לכשיסתיים ההליך המשפטי של נתניהו, הוא מוזמן להתמודד על תפקיד ציבורי"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

הערב במחאת העצמאים בשל המצב הכלכלי הקשה מאז פרץ נגיף הקורונה לחיינו, הזמר והיוצר אסף אמדורסקי טען שמדובר בהפגנה של שירותי ניקיון, שנועדה לנקות את הזוהמה של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

על השאלה, האם זו מחאה פוליטית השיב אמדורסקי: "זה שירותי ניקיון, להעיף את הזוהמה שהשתלטה על ראשות המדינה. שחיתות זה לא עניין פוליטי. ביבי צריך ללכת לכלא."

אמדורסקי נשאל, על כך שביום חמישי הודיע נתניהו כי הוא יכניס את היד לכיס, השיב: "איזה יד ואיזה כיס? מדובר בנוכל שיותר מדי זמן נותנים לו יותר מדי קרדיט, הוא צריך ללכת או לכלא או לבית משוגעים."

עוד אמר: "אני כועס. אנחנו מלאים בזעם. יש נאשם בפלילים שיושב בראשות הממשלה וחטף את המדינה שלנו. הוא מזהם את המוח בשקרים ולאנשים נמאס."

אסף אמדורסקי נשאל על ידי DFN: "ראש הממשלה הוא נבחר ציבור ולא הואשם בכלום, אז למה לשלוח לכלא?"

אמדורסקי הגיב: "הנאשם מבלפור משחית את אמות המוסר הציבוריים, ומפקיר את הציבור! לאור התנהלותו הכושלת בניהול משבר הקורונה וההשלכות הכלכליות החמורות שכפה על מדינת ישראל, בלי שקיפות ובלי אחריות – אין בסמכותו ואין באפשרותו המנטלית לנהל את ענייני המדינה."

עוד אמר אמדורסקי: "הוא מואשם כרגע בשלושה תיקים חמורים מאין כמותם: שוחד, מרמה והפרת אמונים. לכשיסתיים ההליך המשפטי, ורק לאחר טיהור שמו – הוא מוזמן לחזור להתמודד שוב על משרה ציבורית."

דר' צבי פישל, יור איגוד הפסיכיאטריה, תקף את ההשוואה של אסף אמדורסקי בהפגנת הקורונה בין בית כלא ל"בית משוגעים": "גם למחאה לגיטימית יש קווים אדומים. בית חולים פסיכיאטרי אינו עונש לחולים המטופלים בו אלא מקום שתכליתו לתמוך בתהליך הבראה תוך טיפול מקצועי ומסור. טוב היה אם אמדורסקי היה מתחשבן עם פוליטיקאים בקלפי, ולא באמירות סטימגטיות שמחלישות את המוחלשים ממילא."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
3 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
3
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x