xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הותר לפרסום: שב״כ פיענח את פיגוע השלכת האבן בכפר יעבד שגרם למותו של סמל ראשון עמית בן יגאל ז"ל

במבצע משותף לצה"ל ולשב"כ נעצר חשוד ברציחתו של סמל ראשון עמית בן יגאל, המחבל נעצר בפעולה מיד לאחר האירוע. נתניהו בתגובה: מי שמנסה לפגוע בנו - ידנו משגת אותו. גנץ: מי שיפגע באזרחי ישראל וחיילי צה"ל ישלם על כך מחיר כבד
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
המחבל נזמי אבו בכר
המחבל נזמי אבו בכר

הותר לפרסום כי בתום פעילות מודיעינית של שב"כ, צה"ל ומשטרת ישראל, נעצר ונחקר בשב״כ בשבועות האחרונים נזמי אבו בכר אודות ביצוע פיגוע השלכת האבן בכפר יעבד בליל ה-12.5.20 במהלכו נהרג לוחם צה"ל סמל ראשון עמית בן יגאל ז"ל.

בתום פעילות מודיעינית ומבצעית משותפת של צה"ל, שב"כ ומשטרת ישראל, נעצר המחבל החשוד בהריגתו של לוחם צה"ל, סמל-ראשון עמית בן יגאל ז״ל, במהלך פעילות מבצעית ביום 12 במאי 2020.

המחבל נעצר על ידי לוחמי צה"ל וכוחות שב"כ במהלך מבצע מעצרים רחב במרחב החטיבה המרחבית "מנשה", שנערכו מיד לאחר האירוע.

החשוד הינו תושב הכפר יעבד, בן 49 והוא מתגורר במבנה ממנו הושלכה האבן אשר פגעה בחייל.

בחקירת השב"כ עלה כי החשוד השליך את האבן מגג ביתו בליל האירוע בו נהרג החייל ז"ל. תוצאות החקירה הועברו לתביעה הצבאית, בתקופה הקרובה תוגש כתב אישום נגד החשוד.

מדובר צה"ל נמסר: "צה״ל וכוחות הביטחון ימשיכו לפעול לשמירה על הביטחון במרחב ויפעלו לסיכול ניסיונות פיגוע וללכידת מחבלים".

מפקד החטיבה המרחבית מנשה אלוף-משנה יאיר פלאי: "בחטיבה המרחבית ״מנשה״ נערך בשבועות האחרונים מבצע ממושך וממוקד בכל שעות היום והלילה, במטרה לסגור מעגל על המחבל שחשוד בהריגת סמל-ראשון עמית בן יגאל ז״ל. מבצע זה נערך בשיתוף פעולה של כוחות הביטחון, בהובלת סיירת גולני. נמשיך לפעול בכל דרך אפשרית על מנת להבטיח את ביטחונם של תושבי הגזרה, ואת הבאתם לדין של אלו שינסו לפגוע בו".

ראש הממשלה בנימין נתניהו מגיב לתפיסת המחבל: ״אני רוצה לשבח את צה״ל, השב״כ וזרועות הביטחון על שתפסו את הרוצח השפל של עמית בן יגאל ז״ל. אני נתתי הנחייה להרוס את ביתו של המרצח הזה. מי שמנסה לפגוע בנו – ידנו משגת אותו, במוקדם או במאוחר. בשנים האחרונות אתם רואים שזה במוקדם.״

ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ:
"כוחותינו שמו את ידם על המחבל השפל שהרג את לוחם סיירת גולני, עמית בן יגאל ז׳׳ל. אני מקווה שתפיסת המחבל הארור, תנחם את הוריו של עמית, אותם פגשתי לפני שבוע, ולו במעט. מי שיפגע באזרחי ישראל וחיילי צה׳׳ל – ישלם על כך מחיר כבד. נגיע לכל אחד ובכל מקום."

נשיא המדינה ראובן ריבלין מגיב ומודה לכוחות הביטחון: "תחזקנה ידי כוחות הביטחון כולם אשר הביאו ללכידתו של המחבל שרצח את סמ"ר עמית בן יגאל ז"ל אחרי לילות ארוכים וחסרי פשרות במצוד אחריו. אנו נפעל ללא רחם נגד הטרור ומבצעיו ונבטיח את שלומם של אזרחי ישראל."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
17 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
17
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x