xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הועדות מתחילות לעבוד היו"רים נבחרו

הערב מונו ראשי הועדות בכנסת באופן רשמי, בתחילת השבוע הבא יתחילו את עבודתם.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

הערב התחילה הכנסת לבחור באופן רשמי את ראשי הועדות, עד כה נבחרו יו"רים לועדות הכנסת, הפנים והגנת הסביבה וועדת החוקה.

ח"כ איתן גינזבורג (כחול לבן) נבחר לכהן כיו"ר ועדת הכנסת.

יו"ר הוועדה הנבחר ח"כ איתן גינזבורג הודה לחברי הכנסת על התמיכה בו ואמר, "על אף המחלוקות הפוליטיות, אני אעשה מאמץ גדול להביא את הדברים בהגינות, ממלכתיות ובהסכמה רחבה ככל שזה יתאפשר."

ח״כ איתן גינזבורג (43) יו״ר סיעת כחול לבן, מכהן כח"כ מראשית הכנסת ה-21.
ח״כ גינזבורג כיהן כראש עיריית רעננה והיה חבר מועצת העיר במשך כ-15 שנים. גינזבורג שימש בתפקידים רבים ברשות המקומית, ביניהם: סגן וממלא-מקום ראש העיר רעננה וממונה על מינהל ההנדסה, יו"ר ועדת התכנון ובנייה ברעננה, ויו"ר דירקטוריון תאגיד "מי רעננה".

גינזבורג, עורך דין במקצועו, בעל תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בממשל מהמרכז הבינתחומי בהרצליה ותואר שני במדעי המדינה מאוניברסיטת תל אביב.

יו"ר ועדת הכנסת הנכנס איתן גינזבורג (צילום: דוברות הכנסת)

ועדת הפנים והגנת הסביבה התכנסה היום על מנת לבחור את היו"ר שלה לכנסת זו. ח"כ מיקי חיימוביץ' (כחול לבן) נבחרה להיות יו"ר הוועדה.

"זו זכות עצומה ואחריות ענקית לעמוד בראשות ועדת הפנים והגנת הסביבה, אחת מהוועדות הגדולות, המשמעותיות והמשפיעות ביותר בכנסת ישראל", אמרה ח"כ מיקי חיימוביץ' עם בחירתה, "אני נכנסת לתפקיד החשוב הזה בענווה גדולה ומבטיחה למלא אותו במחוייבות, בשקיפות ובתחושת שליחות לטובת כלל הציבור הישראלי. הקדשתי את הימים האחרונים להיכרות עם צוות הועדה ועם הייעוץ המשפטי שלה. הכרתי גברים ונשים ידענים, רבי ניסיון ואני מחכה בקוצר רוח לעבודה המשותפת אתכם, ולהוביל כאן ביחד מהלכים וחקיקה חשובים. אני מברכת את חברי הוועדה, ומאוד מצפה לעבודה המשותפת. נתראה ביום שני . מחכה לנו הרבה עבודה".

יו"ר הכנסת יריב לוין: "אני מעריך שהוועדה תשנה את שמה לוועדה להגנת הסביבה והפנים. הגנת הסביבה הוא נושא שלא תמיד קיבל את הבמה שהוא צריך לקבל. אני בטוח שהוועדה בראשותך תהיה מוקד להעלאת סוגיות שמשפיעות על חיי כל אחד מאיתנו".

חיימוביץ' (צילום: עדינה ולדמן דוברות הכנסת)

ח"כ יעקב אשר נבחר לראשונה לכנסת ה-19 מטעם סיעת יהדות התורה ובכנסת ה-20 החל לכהן כחבר מטעם סיעת יהדות התורה לאחר פרישתו של סגן שר החינוך הרב מאיר פרוש בעקבות "החוק הנורבגי".

בכנסת ה-19 עמד ח"כ אשר בראש ועדת המשנה לפיקוח על יישום חוק קידום התחרות בענף המזון ובכנסת ה-20 עמד בראש ועדת המשנה לבטיחות בדרכים של ועדת הכלכלה. ח"כ אשר כיהן כראש עיריית בני ברק, ובשורת תפקידים מוניציפליים נוספים ובהם סגן יושב-ראש מרכז השלטון המקומי.

יו"ר הוועדה ח"כ יעקב אשר: "ביום ראשון נקיים דיונים על החוק הנורבגי במטרה לאשרו בקריאה ראשונה לכל המאוחר למחרת. אני בטוח שנעשה עבודה נהדרת למען עם ישראל".

יו"ר ועדת הכנסת ח"כ איתן גינזבורג: "זה אדם שעשה מהפכה אדירה בעיריית בני ברק שבראשה עמד. לפניו ואחריו זה כאילו שתי ערים אחרות".

ח"כ שלמה קרעי (הליכוד): "זכיתי להכיר בשנה האחרונה את יכולותיך לעמוד בראש ועדה חשובה מאוד שהחוקים המכוננים יעמדו על שולחנה".

יו"ר ועדת הפנים ח"כ מיקי חיימוביץ': "הוועדה שאתה עומד בראשה תידרש להכרעות דרמטיות רבות לעם ישראל יהיה לכבוד לעבוד כאן לצדך ואני מקווה ללמוד ממך מניסיונך ומהראיה המיוחדת שלך. ".

ועדת החוקה מצביעה על מינוי היו"ר (צילום: עדינה ולדמן דוברות הכנסת)
שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x