xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הולנד: שש כנסיות התנצלו על חוסר המעש בשואה; הרב הראשי "הילדים לא אשמים במעשי הוריהם"

שש כנסיות הולנדיות פרסמו התנצלות והכרה בכך שלא עשו יותר להצלת יהודים או לא מחו על הרצח של יהודי הולנד במהלך שנות השואה "הכנסיה לא עשתה מספיק"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

הרב הראשי ההולנדי, בנימין ג'ייקובס, אמר לאתר החדשות CIP ההולנדי כי בעוד שהוא "מעריך" את המחווה מהכנסייה הפרוטסטנטית של הולנד ומחמישה גופי כנסייה אחרים, זה גם מיותר. "ילדים לא צריכים לקחת את אשמת הוריהם או לקחת אחריות על כך", אמר ג'ייקובס.

"נכשלנו בדיבורים ובשתיקה, במעשים ובחוסר מעש, בגישה ובמחשבות", נמסר ביום רביעי מהכנסייה הפרוטסטנטית של הולנד, הכנסייה השנייה בגודלה במדינה עם 1.6 מיליון חברים. בהצהרה נאמר גם כי הכנסייה מעוניינת "להכיר באופן חד משמעי בכך שהכנסייה לא עשתה מספיק להילחם נגד האנטישמיות", כך דיווח האתר ההולנדי טאגבלאט.

בהודאה נאמר כי "הכנסיות מצהירות כי הן התרשלו באי הגנה או עמידה לצידן של הקהילות היהודיות כשהן היו בסכנת הכחדה בארצנו בתקופת השואה, התרשלנו ככל שאנטישמיות באירופה שלפני המלחמה גדלה ולא הרמנו את קולה נגדה". כך דווח האתר JTA.

לדברי הרב הראשי, בנימין ג'ייקובס, אין צורך בהודאת אשמה מצד הכנסיות, אך ההצהרה היא סימן טוב. "בשנה שעברה, כמה נוצרים רצו להתנצל בפני כדי לכפר על יחס אבותיהם ליהודים. אמרתי להם שהם לא צריכים כי הם לא עשו שום דבר רע, הם אינם יכולים ואסור להם לתת לילדים לקחת אחריות לטעויות ההורים".

הצהרות הכנסיה הגיעו לקראת יום השנה ב-9 בנובמבר הקרוב לפוגרומים של ליל הבדולח בשנת 1938 אז נשרפו ונבזזו מאות בתי כנסת ועסקים יהודיים, ונרצחו יהודים רבים. שלושת רבעי יהדות הולנד נרצחו בשואה, שיעור התמותה הגבוה ביותר במערב אירופה הכבושה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x