xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הולנד: צפו ברכבת שפרצה מכשול בתחנה ונחתה על פסל לוויתן ענק בגובה 6.7 מטר באוויר

רכבת איבדה שליטה דרך מחסום בתחנה הולנדית, ונחתה על פסל לוויתן ענק באוויר בגובה כמעט שבעה מטרים, הרכבת עברה בתחנה בשעה 00:30 בתחנת המטרו דה-אקרס בעיר ספיקניס
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום: Pixabay
אילוסטרציה צילום: Pixabay

לא היו נוסעים ברכבת כאשר האירוע קרה, ונהג הרכבת לא נפגע למרות שהיה בתוך הקרון, הוא נלקח לבית החולים לבדיקה. בתיעוד נראית הרכבת בקצה המסילה נחה על יצירות האמנות. החלק התחתון של הרכבת נקרע לחלוטין, וחלונותיה האחוריים של הרכבת נופצו. בתמונות נראה שלט התצוגה של הרכבת, שעדיין כתוב עליו בהולנדית: 'מצטערים אין שירות'.

"בגלל הזנב של הלוויתן הנהג באמת ניצל, זה מדהים" כך אמרה קרלי גורטר מרשות הבטיחות האזורית ריינמונד לסוכנות הידיעות הצרפתית AFP. מאוחר יותר הגיע הנהג לחקירה, כך נמסר מרשות הבטיחות. סיבת התאונה עדיין נחקרת.

כעת עומדת בפני הרשויות המשימה להזיז את הרכבת, שנגרמה לה נזק רב באירוע, ולפתוח את התחנה מחדש, אם כי זה יקח מעט זמן. "זה ייקח קצת זמן", אמר דובר המשטרה לתקשורת המקומית.

יצירות האמנות עליה נחה הרכבת, בשם אירוני 'להציל את זנב הלווייתן', כוללת שני זנבות שנועדו להיראות כאילו הם בולטים מחוץ למים בגובה של 6.7 מטר כל אחד.

הפסל נבנה לפני כ-20 שנה בפארק שמתחת למטרו המוגבה, וקיבל את השם 'זנב מסלול' כי זה נמצא בסוף קו הרכבת. צוות מומחים, כולל אדריכל הפסל, הגיעו לאתר כדי לבדוק כיצד להסיר את הרכבת בבטחה. "הבעיה היא שיש מים סביבו, כך שמנוף אינו מסוגל להגיע לשם," נמסר מרשות הבטיחות. "יש לנו הרבה רוח כרגע וזה אחד הנושאים שאנחנו מתמודדים איתם, זה סיכון ודאגה".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x