xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הולנד: גיבורת מלחמה שהצילה 600 ילדים יהודים הלכה לעולמה

בטי גודסמיט, לוחמת התנגדות הולנדית, שהצילה מאות ילדים בשואה הלכה לעולמה בגיל 96, היא היתה גיבורה הולנדית וחלק מהמחתרת האנטי נאצית בהולנד
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הכניסה לאושוויץ (צילום Pixabay)
הכניסה לאושוויץ (צילום Pixabay)

בטי גודסמיט-אודקרק הלכה לעולמה ביום ראשון בגיל 96. היא הייתה חברת הצוות האחרונה בגן ילדים באמסטרדם שנשארה בחיים עד יום ראשון האחרון. היא והצוות בגן הצליח להציל מאות ילדים יהודים מגירוש למוות. הצוות בגן הצליח להציל מאות ילדים יהודים מגירוש, כ-600 ילדים ניצלו.

בטי גודסמיט הייתה נערה בת 17 כשעבדה במעון הגן בתוך בנין התיאטרון, שם נאלצו אזרחים יהודים לחכות להישלח למחנות המוות, הגרמנים הכניסו את התינוקות לגן הילדים מכיוון שהם לא רצו שהבכי של הילדים "יפריע להם". זה נתן לצוות הגן אפשרות להסתיר מאות תינוקות. "עשיתי מה שיכולתי", סיכמה מוקדם יותר השנה בראיון האחרון שלה בתקשורת ההולנדית.

צוות הגן נאלץ לעבוד בצורה לא בולטת כדי לא לעורר חשד בקרב הגרמנים, כך אמרה גודסמיט בראיון בשנת 2016. "אז הייתי בפתח הגן, ואז הייתי הולכת לטייל עם הילדים. ואז היינו הולכים לבית הכנסת הפורטוגזי מעבר לפינה ואז הייתי משאירה אותם שם." משם הם נלקחו דרך מבריחים וכך ניצלו.

כדי שהילדים לא יחשבו על הוריהם, הסיחה גודסמיט את דעתם, "רקדתי ושרתי עם הילדים. ושירה היא הסחת דעת טובה מאוד לצער, אתה יודע את זה" אמרה. היא עצמה איבדה את אמה, סבתה ושני אחים במהלך המלחמה. בשנה שעברה הניחה זר באנדרטה הלאומית בכיכר דאם באמסטרדם במהלך יום הזיכרון הלאומי.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x