xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הולנד אסרה על ישיבה במסעדות בגלל הקורונה: הבעלים מצא פתרון; קונים בהולנד ויושבים בגרמניה

בעליו של מסעדת דגים על גבול הולנד - גרמניה מצא דרך יצירתית מאוד לשמור על מסעדת הדגים שלו פתוחה למרות איסור על ישיבה במסעדה עקב נגיף הקורונה, קונים בהולנד ויושבים בגרמניה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
דגים אילוסטרציה: צילום Pixabay
דגים אילוסטרציה: צילום Pixabay

בעל מסעדה בחלק ההולנדי בגבול עם גרמניה, מצא שיטה חוקית להשאיר את המסעדה שלו פתוחה גם למקומות ישיבה, ריק דה פריס (34) מטוונטה על גבול הולנד – גרמניה, הקים אוהל בחלק הגרמני, והצליח להעביר את פינת הישיבה מהולנד לגרמניה מרחק של כמה מטרים בגבול הפתוח.

הבעלים סיפר לתקשורת המקומית כי הוא קיבל רשות מהעירייה לשים אוהל בחלק הגרמני, מאחר והמסעדה נמצאת בחלק ההולנדי, "אז פשוט בדקתי עם העירייה, והם אישרו, אז העברתי את פינת הישיבה מהולנד לגרמניה, וככה הכל חוקי, כי רוב הלקוחות שלי מגרמניה והם רצו לשבת ולאכול, אז אני חייב לדאוג להם, והם יושבים עם מרחק לפי כל הכללים" סיפר.

בנוסף ללקוחות הקבועים, דה פריס גילה בסוף השבוע הקודם פנים חדשות רבות. "אני חושב בזכות העניין הרב של התקשורת הגרמנית. היו פה שלושה צוותי טלוויזיה מגרמניה, וזה עשה פרסום, מלבד זאת, הצורך פשוט קיים גם בקרב ההולנדים, אנשים פשוט מתגעגעים לשבת יחד ולאכול משהו".

לדברי בעל המסעדה הוא מנסה לשרוד עם כל הקושי. "אני מקווה שאוכל להמשיך ככה, אך קהל הלקוחות עדיין נמוך ב-50 אחוז בהשוואה לעידן שלפני הקורונה, בואו נקווה שלא יסגרו באופן מוחלט בהולנד את המסעדות, כי אז כבר לא אוכל לטגן דגים וזה יהיה אסון", אמר ריק דה פריס.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x