xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הוועדות הוקמו: מי השיאנים ומי אינם משתתפים?

הבוקר ועדת הכנסת אישרה את הקמת כלל הוועדות. מאיזו מפלגה חברים בהכי הרבה ועדות? ואיזה ח"כים לא משתתפים בכלל?
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

הבוקר ועדת הכנסת אישרה את כלל הוועדות במשכן, על פי נתוני הכנסת ישנם 91 חברי כנסת שאינם חברי ממשלה המשתתפים ב-220 מקומות בוועדות, לפיכך ממוצע השתתפות בכל ועדה הינה 2.4 ועדות לכל ח"כ.

שיאני החברות בוועדות הם חברי הכנסת אריאל קלנר והילה אסנת מארק מהליכוד החברים בשבע ועדות כל אחד, לעומתם חברי הכנסת יאיר לפיד ויוראי להב – הרצנו מיש עתיד אינם חברים בשום ועדה.

המפלגה ממנה חברים בהכי הרבה ועדות היא כחול לבן בה כל ח"כ משתתף ב-4.3 ועדות בממוצע, מן הצד השני המפלגה שבה משתתפים בהכי מעט ועדות היא מפלגת יש עתיד בה כל חבר כנסת משתתף ב-1.5 בממוצע בלבד

כזכור, רוב חברי מפלגת כחול לבן הינם שרים לכן כל העומס בוועדות נופל על מספר מצומצם של חברי כנסת, כך לדוגמה שלוש חברות כנסת מכחול לבן חברות כל אחת בשש וועדות ואילו ביש עתיד השיא הינו 3 בלבד של חברי הכנסת קארין אלהרר ויואל רזבוזוב, ואף יש ארבעה חברי כנסת המשתתפים בועדה אחת, ושניים שאינם חברים בועדה כלל

עוד נתון מעניין שייך למפלגת מרצ בה כל ח"כ משתתף בשתי ועדות בממוצע, אך חברי הכנסת יאיר גולן וניצן הורוביץ חברים רק בוועדה אחת ואילו ח"כ זנדברג משתתפת בלא פחות מארבע ועדות. לעומתם ברשימה המשותפת החלוקה מאוזנת ולמעט שניים שחברים ב1 ושניים ב-3 שאר חברי הכנסת חברים בשתי ועדות כממוצע של הסיעה.

במפלגת הליכוד שממנה מגיעים השיאנים בכמות הוועדות משתתפים חברי הכנסת ב-3.5 ועדות בממוצע, מקום שני לכחול לבן. ואחריהם מפלגת ש"ס עם 2.3 ועדות לח"כ שצמודים ליהדות התורה בה חברים בממוצע בשתי ועדות.

יש לציין שבספירה מציינים רק חברי כנסת שאינם שרים או סגני שרים, ונספרות רק מפלגות עם ח"כים פעילים. כך מפלגות גשר והבית היהודי אינן נספרות אך גם צבי האוזר שבדרך ארץ וחבר רק בוועדת חוץ ובטחון שהוא גם העומד בראשה וכן הח"כית היחידה ממפלגת העבודה מירב מיכאלי החברה בשלוש ועדות.

מפלגות ישראל ביתנו וימינה צמודות עם 1.7 ו-1.6 בהתאמה כשבכל אחת מהן יו"ר המפלגה חבר רק בוועדת חוץ ובטחון וכאמור מפלגת יש עתיד ניצבת במקום האחרון עם 1.5 ועדות לכל ח"כ

נתון נוסף מראה שמתוך 19 הוועדות יש 15 יו"רים מהקואליציה ורק 4 מהאופוזיציה. בנוסף יש 12 ועדות קבועות, 2 "מתוקף החוק" (אתיקה ופיקוח על הגז והנפט) ועוד 5 ועדות מיוחדיות שהן זמניות בלבד.

כלל הנתונים על פי אתר הכנסת(DFN)

תגובת ח"כ יוראי להב הרצנו: ח"כ להב הרצנו הושבע לכנסת במסגרת החוק הנורווגי לפני שבועות ספורים.
חה"כ יכהן כחבר בועדת פניות ציבור, חבר בוועדה המיוחדת להתמודדות עם סמים ואלכוהול, וכמ"מ קבוע בוועדת החינוך.
כמו כן, הוגשה בקשה ליו"ר הכנסת להרחיב את הייצוג בוועדה לקידום מעמד האישה על מנת שיכהן גם בה כחבר קבע וימשיך לפעול במסגרתה לקידום זכויות נשים בישראל.

מטעמו של שאין הוועדות ח"כ אריאל קלנר נמסר: מודה ליו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר על האמון. אני נכון לאתגר הגדול ולעבודה הקשה כדי לשרת את עם ישראל על הצד הטוב ביותר. עבודה קשה מעולם לא הרתיעה אותי. בטח לא למען הציבור.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x