xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הוועדה לעימות בארה"ב שוקלת לבצע שינויים – בין היתר: "לנתק מיקרופונים למי שיפריע" | כל הפרטים

ועדת העימותים בארה"ב תבצע שינויים אחרי הקרב המכוער: "לאפשר דיון מסודר בשני העימותים הבאים"; ביידן תקף את טראמפ כי תקף את מנחה העימות
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
העימות אמש (צילום מסך: רשת פוקס ניוז)
העימות אמש (צילום מסך: רשת פוקס ניוז)

העימות שהתקיים אתמול (רביעי) בקליבלנד שבאוהיו, עורר ביקורת רבה בארצות הברית. רק בעימות הראשון מבין השלושה מבניהם, טראמפ וביידן הצליחו לרשום את אחד העימותים המכוערים שידעה ארצות הברית, ויש כאלה שכבר הכתירו אותו כ-"מכוער בהיסטוריה".

בעקבות העימותים המכוערים בין השניים, היו שקראו לבטל את 2 העימותים שנותרו, אך בכירים במפלגה הדמוקרטית קראו היום לביידן להמשיך להתעמת עם הנשיא הרפובליקני, מתוך אמונה שהצופים יבחינו בפערים בין השניים וכך ביידן ינצח.

העימות שהתרחש אמש

ובעקבות הסערה והזעם שעורר העימות באמריקה בפרט, ובעולם בכלל – הוועדה המנהלת של העימותים מתכננת להוסיף שינויים "שישמרו על הסדר" בשני העימותים שיהיו בחודש הבא.

בהצהרה הועדה אמרה שהעימות הראשון הבהיר שצריך להכניס "כלים חדשים שיבטיחו דיון מסודר יותר". הוועדה, צריך להזכיר, איננה שייכת לאף מפלגה, ומארגנת את העימותים בין המועמדים לנשיאות מאז בחירות 1988.

הוועדה הוסיפה שהיא "שוקלת בזהירות את השינויים שיאומצו" ותודיע על כך בקרוב. רשת CBS דיווחה שאחד השינויים שמתכננת הוועדה הוא לנתק את המיקרופון של מועמד שיפריע לדיון ויפר את הכללים. בקמפיין של טראמפ אמרו בתגובה שהוועדה "משנה את הכללים באמצע המשחק".

ביידן אמר עוד לפני התייחסותה של הוועדה, כי הוועדה צריכה למצוא דרך לאפשר למועמדים להשלים את התשובות שלהם ללא הפרעות. "אני רק מקווה שתהיה דרך שבה ועדת העימותים תוכל לשלוט על היכולת שלנו להשיב לשאלה ללא הפרעה", אמר ביידן לכתבים באוהיו.

ג'ו ביידן (צילום מסך)

ביידן נמצא עדין באוהיו כחלק ממסגרת הקמפיין שלו, ושם התייחס לעימות: "נשיא ארה"ב מתנהג כפי שהוא מתנהג, ואני חושב שזו הייתה פשוט מבוכה לאומית", אמר לכתבים. "הוא לא תקף רק אותי ואת המשפחה שלי, אלא גם את המנחה".

מוקדם יותר מתח טראמפ ביקורת על מנחה העימות הראשון, כריס וואלאס "מפוקס ניוז". הנשיא כתב בטוויטר שהעימות היה קרב של "שניים מול אחד". "לכריס היה ערב קשוח", צייץ הנשיא.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x