xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הודו: בת 15 רכבה על אופניים 1000 קילומטרים עם אבא פצוע

נערה הודית בת 15 השתמשה ב -20 הדולר האחרונים שלה כדי לקנות אופניים, ודיוושה יותר מ-1000 קילומטרים (לא טעיתם, 1000) לבית שלה ברחבי הודו - בנסיעה הירואית שהצילה את חייו של אביה בזמן ההסגר בעקבות הקורונה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
ריקשה אילוסטרציה (צילום Pixabay)
ריקשה אילוסטרציה (צילום Pixabay)

סיפור נסיעת האופניים של ג'יוטי קומארי הפך אותה לסלבריטאית תקשורתית, והיא קיבלה שבחים מאיוונקה טראמפ בתו של הנשיא טראמפ.

בינואר האחרון נפצע אביה של קומארי, מוהן פאסוואן, בתאונת דרכים. הוא היה גר לבדו בגורוגרם, פרבר של ניו דלהי, בירת הודו, ועבד שעות ארוכות בריקשה הממונעת שלו. פאסוואן היה שולח כסף הביתה לאשתו ולילדיו במדינת ביהר המזרחית, יותר מאלף קילומטרים משם.

אך לאחר התאונה, פאסוואן לא יכול היה לנהוג. הוא היה זקוק לטיפול רפואי, ביתו עלתה על רכבת ונסעה 1000 קילומטרים ועברה לגור עם אביה כדי לעזור לו לחזור לבריאות. ואז התפרץ נגיף הקורונה.

הנגיף המית כ -5,600 בני אדם בהודו, מתוך אוכלוסייה של כמעט 1.4 מיליארד. הודו נכנסה להסגר הגדול בעולם, ופאסוואן שהחלים לא יכול היה לחזור לנהוג, כי היה סגר. הוא מיצה את כל חסכונותיו שהיו לו. הוא לא יכול היה לשלוח כסף הביתה במשך ארבעה חודשים בהם היה פצוע, הוא גם לא יכול היה להרשות לעצמו את שכר הדירה בחדרו הזעיר, שחלק עם בתו.

בתחילת חודש מאי נותרו להם כ -20 דולר."פינו אותנו. לא היה לנו אוכל", אמרה לטלוויזיה המקומית. "אז אמרתי, פאפא, בוא נלך. בוא נשתמש בכסף האחרון שלנו כדי לקנות אופניים ונדווש הביתה."

"אמרתי לה איך אפשר לדווש למרחק כל כך גדול שנינו על אופניים אחד" אמר פאסוואן לערוץ NPR בראיון טלפוני. "אבל היא שכנעה אותי. ואמרה לי שאם היינו נשארים היינו גוועים ברעב. היינו צריכים לפחות לנסות." אז עם הכסף שנותר להם, הם קנו אופניים ללא הילוכים וסל לחפצים מודבק בחזית האופניים.

ב- 8 במאי הם יצאו לדרך – כשהאב נמצא על מושב האופניים, וכל החפצים בשקית חגור לגבו ובתו מדוושת."היו כל כך הרבה דברים שעברו לי בראש. פחדתי. האם נצליח לעשות את זה?" אמרה קומארי לטלוויזיה. "הידיים והרגליים שלי כאבו, אבל קיבלתי כוח ואומץ מכל האנשים שפגשנו לאורך הדרך."

למזלה של קומארי, אוכל לא היווה בעיה, היא סיפרה שאנשים נתנו לה ולאביה אוכל לאורך הדרך, הם ישנו בצד הדרך, ואיפשהו באמצע המסע שלהם, נהג משאית נתן להם טרמפ לאורך 70 קילומטרים.

לאחר שבעה ימים, ב-15 במאי, הם הגיעו לכפר בו הם מתגוררים במדינת ביהאר המזרחית. הסיפור התפרסם בהודו, וכמה ימים לאחר מכן, קומארי קיבלה טלפון מפדרציית האופניים בהודו. והמטרה של הפדרציה היא להפוך את הבת לאלופת עולם ברכיבה באולימפיאדה של 2024 ו- 2028.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x