xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הוגשה דרישה להקמת ועדת חקירה פרלמנרית לבדיקת ניגודי עניינים בבית המשפט העליון

אתמול הוגשה דרישה להקמת ועדת חקירה פרלמנרית לבדיקת ניגודי עניינים בבית המשפט העליון. ההצעה הונחה על ידי ח"כ בצלאל סמוטריץ' וסיעת ימינה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

אתמול הוגשה דרישה להקמת ועדת חקירה פרלמנרית לבדיקת ניגודי עניינים בבית המשפט העליון. ההצעה הונחה על ידי ח"כ בצלאל סמוטריץ' וסיעת ימינה, ההצעה תעלה למליאת הכנסת מחר (ד')בבקשה נכתב:

כי בשבועות האחרונים התפרסמו רצף תחקירים עיתונאיים המגלים מציאות שאינה מתקבלת על הדעת של ניגודי עיניינים קשים אצל שופטי בית המשפט העליון, היושבים בדין בתיקים של בעלי דין או עורכי דין שיש להם זיקה אליהם. מה שמטריד עוד יותר מהתחקירים עצמם הן תשובות השופטים המקוממות, המלמדות על חוסר הבנה, שלא לומר התכחשות, לבעייתיות הרבה הכרוכה בכך, ועל חוסר נכונות לתקן את המעוות.

עוד עולה מהתחקירים היחס המזלזל של השופטים לרשימת המניעויות שלהם, החוסר בכללי מניעויות למניעת ניגודי עניינים, העדר פיקוח ובקרה, הוספה ומחיקה של בעלי ניגודי עיניינים מרשימת המניעויות לפי העת והשעה, תוך התעלמות מוחלטת מחשש הטיית הדין והפגיעה הקשה באמון הציבור במערכת המשפט.

משכך הם פני הדברים, ומתוקף תפקידה של הכנסת לבקר את פעולות הרשות המבצעת והרשות השופטת, נדרשת הקמתה של ועדת חקירה פרלמנטרית בנושא. הוועדה תידרש לבחון לעומק את ניגודי העניינים האמורים, האם ניגודי העניינים קיימים בבית המשפט העליון לבדו, או שמא פשה הנגע בערכאות הנמוכות יותר, האם קיימים ניגודי עניינים נוספים במערכת המשפטית שטרם נחשפו לציבור ועלולים להגדיל את הפגיעה באמון הציבור במערכת המשפטית, ולבסוף לגבש את התיקונים המערכתיים הנדרשים בעניין ואת אמות המידה למניעת ניגודי עניינים במערכת המשפט, לרבות באמצעות חקיקה.

דבריו של סמוטריץ מגיעים לאחר סדרת כתבות – תחקירים אותן פרסם עיתונאי מעריב, קלמן ליבסקינד, מהתחקירים עולה, כי תיק שבו נשיאת העליון, אסתר חיות, מטפלת בחברה שקשורה בפרנסת בעלה, על השופט ג'ורג' קרא, שמרחיב ומצמצם את רשימת המניעויות שלו כראות עיניו, על השופטת, דפנה ברק-ארז שמסירה מהרשימה את מי שסייע לה בכתיבת ספרה ושאותו היא מכנה "חברי ועמיתי"

עוד נכתב בתחקירים, על ‏ניגודי עניינים של השופט עוזי פוגלמן, השופט הסיר את שמה של העוזרת המשפטית שלו לשעבר, מרשימת המניעויות, כדי שיוכל לדון בעתירה שבה היא מייצגת. בתיק נוסף, הסיר מהרשימה את בן זוגה של עוזרת אחרת שלו, דן בתיק שבו הוא ייצג, ומייד אחר כך החזיר אותו שוב לרשימה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x