xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

"הוא משאיר אותם לרעוב למוות": כך קים ג'ונג און מעלים את חולי הקורונה

שליטה של צפון קוריאה טוען כי נגיף הקורונה לא הגיע לארצו, אך דיווחים חדשים טוענים שהמצב במדינה חמור מאוד; "הקורונה הוכרזה על ידי המשטר של קים כ-מחלת רפאים"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
קים ג'ונג און אילוסטרציה: צילום Pixabay
קים ג'ונג און אילוסטרציה: צילום Pixabay

כבר כמה זמן, קים ג'ונג און מכחיש את עצם קיומה של הקורונה בארצו. אך דיווחים חדשים טוענים כי בצפון קוריאה המצב "חמור מאוד". הרשויות עושות הכל כדי להסתיר את התפרצות הקורונה, ושולחות את אלו שנדבקו בנגיף למחנות בידוד סודיים, שם הם מוחזקים בתנאים קשים, כך דווח בתקשורת הדרום קוראינית.

מנהל ארגון הסיוע "Helping  Hands", טים פיטרס, טוען כי איזורי בידוד ייעודים הוקמו ליד הגבול הסיני בהם מוחזקים חולים נואשים, שלא זוכים לטיפול רפואי ראוי.

"מי שנמצא במחנות האלה מקבל אוכל ותרופות בכמות מינימלית או לא מקבל בכלל", אמס פיטרס בראיון לצ'יינה פוסט. "המשפחות מגיעות לקרבת המחנות בניסיון לתת לקרוביהם אוכל וכל עזרה רפואית שהם הצליחו לקבץ, אבל בדרך כלל מדובר בתרכובות צמחים ביתיות. הרבה מהאסירים במחנות מתו", הוסיף.

הכומר דייוויד לי, המסייע לעריקי צפון קוריאה בסיאול, אמר כי הקורונה הוכרזה על ידי המשטר של קים כ"מחלת רפאים". עוד ציין לי, כי לרשויות במדינה אין מערכת למעקב אחרי ההתפשטות וכי אלה שמראים סיפטומים לנגיף, מוכנסים לביתם וגוועים ברעב.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x