xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

"הוא ג'טלמן": דיפלומט סיני קפץ למים כדי להציל אשה והפך לגיבור | צפו

הקונסול בן 61 תועד קופץ למים ומציל צעירה שנסחפה בזרם, והפך לגיבור היום בסין; "גבורתו ומחויבותו מראים את המיטב של הדיפלומטיה הבריטית ברחבי העולם"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
גלגל הצלה אילוסטרציה: צילום Pixabay
גלגל הצלה אילוסטרציה: צילום Pixabay

קונסול הבריטי החדש בעיר צ'ונגצ'ינג, סטיבן אליסון בן ה-61, זוכה לשבחים בסין לאחר שקפץ לנהר כדי להציל צעירה שטבעה. בסרטון שצילמו צופים נראית הצעירה, לפי הדיווחים בת 24 שמקורה מווהאן, נופלת למי הנהר ונסחפת בזרם.

היא נעלמת לרגע קצר מתחת לגשר באזור הנחשב למוקד תיירותי ומופיעה שוב כאשר ראשה פונה לתוך המים והיא נראית ללא הכרה, כך דווח בתקשורת הבריטית. הסרטון זכה לעשרות מיליוני צפיות ברשתות החברתיות הסיניות והגולשים בהן כינו אותו "גיבור".

הדיפלומט חלץ את נעליו, קפץ לתוך המים ושחה אל הצעירה. בעזרת גלגל הצלה שחובר לחבל ונזרק לנהר על ידי הצופים הוא החזיר אותה לגדה. 

"היא הייתה חסרת הכרה, היא לא נשמה ולרגע קצר חשבתי שהגרוע מכל קרה", סיפר אליסון ל-BBC. "אבל כשחזרנו לגדה, היא התחילה לנשום שוב". בשגרירות הבריטית בסין שיתפו את הסרטון מהתקרית ברשתות החברתיות, ומסרו כי הם "גאים מאוד" בדיפלומט הבכיר.

גם שר החוץ הבריטי דומיניק התייחס להצלה: "אני מאוד גאה בסטיבן אליסון, הקונסול החדש שלנו בצ'ונגצ'ינג, שהציל סטודנטית מטביעה בסוף השבוע. גבורתו ומחויבותו מראים את המיטב של הדיפלומטיה הבריטית ברחבי העולם".  

גם ברשתות החברתיות התייחסו להצלה המדהימה: "עבור אדם בגיל מתקדם כל כך להציל אדם אחר מהמים בתנאי מזג אוויר קרים כל כך, בלי לחשוב על ביטחונו האישי – מדובר בגיבור וג'נטלמן", כתב אחד הגולשים ברשת וויבו, המקבילה הסינית לטוויטר. 

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
27/05/2023 05:08

I may need your help. I've been doing research on gate io recently, and I've tried a lot of different things. Later, I read your article, and I think your way of writing has given me some innovative ideas, thank you very much.

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x