xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

"ההימור הגדול ביותר על תוצאה פוליטית": בנקאי בריטי הימר על 5 מיליון דולר – שטראמפ יזכה

מהמר בריטי "הלך על כל הקופה" לאחר שלדבריו התייעץ עם גורמים במחנה טראמפ. אם יזכה יקבל 15 מיליון דולר; "ככל שהתקרבנו ליום הבחירות, יותר הימורים היו לטובת דונלד טראמפ"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

ההימור הפוליטי הגדול ביותר שאי פעם נעשה, הגיע על ידי מהמר בריטי, שהימר על חמישה מיליון דולר על כך שדונלד טראמפ ינצח בבחירות לנשיאות. האיש, בנקאי לשעבר, ביצע את ההימור דרך סוכן הימורים שרשום באי הקריבי קורסאו. אם יזכה הוא צפוי לקבל לידיו 15 מיליון דולר, כך דווח באתר "דה סאן".

על פי הדיווח, המהמר האלמוני הלך על כל הקופה לאחר שלדבריו התייעץ עם "גורמים במחנה טראמפ".

"לדעתנו זהו ההימור הגדול ביותר שאי פעם נעשה על תוצאה פוליטית", אמר גורם בתעשיית ההימורים הבריטית לעיתון. ההימורים, שאסורים בארצות הברית, פופולריים בבריטניה ובמדינות נוספות, והבחירות הנוכחיות לנשיאות הולכות והופכות לאירוע ההימורים הגדול ביותר של כל הזמנים.

בארבע השעות האחרונות 71% מכספי ההימורים על הבחירות לנשיאות 2020 היו לטובת טראמפ. מנהל השיווק של אתר OddChecker אמר כי: "בחירות 2020 מניבות עד עכשיו דפוס הימורים דומה מאוד לזה של 2016 – אז, ככל שהתקרבנו ליום הבחירות, יותר הימורים היו לטובת דונלד טראמפ".

פאדי פאוור, סוכן הימורים בריטי, אמר לסאן ש-93% מההימורים שבוצעו אצלו ביממה האחרונה היו לטובת טראמפ, וגם אתר ההימורים Ladbrokes פרסם כי רואים אצלו מגמה דומה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
20/05/2023 23:05

I am a website designer. Recently, I am designing a website template about gate.io. The boss's requirements are very strange, which makes me very difficult. I have consulted many websites, and later I discovered your blog, which is the style I hope to need. thank you very much. Would you allow me to use your blog style as a reference? thank you!

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x