xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הדרך הקלה והמהירה ביותר להרוויח כסף באינטרנט ב2020

סיפור לא רגיל על בחור בן 22 שהצליח בתוך שלוש שנים להפוך מחולה קשה במחלת הפיברומיאלגיה , לסוחר איביי מהגדולים במדינה ובעלים של קורס למסחר באיביי בשיטה המהפכנית שנקראת דרופשיפינג
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
היזם לידור רוזנטל // צילום עצמי
היזם לידור רוזנטל // צילום עצמי

לרבים מכם יוצא לרכוש מוצרים באינטנרט באתרים כמו איביי , אמזון, ואליאקספרס , ואיך לא ?, המחירים זולים, מגוון המוצרים עצום והקלות ברכישת מוצר הופכת את חווית הקניה למהנה ביותר.

אבל יצא לכם אי פעם לחשוב על איך זה להיות בצד השני של המסך ?

יצא לכם פעם לחשוב על מה היה קורה אם היה לכם חנות אינטרנטית שבה אתם תוכלו למכור מוצרים משלכם ולייצר הכנסה נוספת מבלי לצאת מהבית ? אם כן אז כדאי שתכירו את המושג שנקרא "דרופשיפיניג"

אז מה זה בעצם דרופשיפינג?

מדובר בשיטת מסחר פשוטה ביותר שבה אין לנו סיכון כספי בקניית סחורה מראש,ואין צורך לארוז או לגעת בכלל במוצרים שלנו , כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה בסך הכל ליצור קשר עם ספקים שונים ברחבי העולם ופשוט לתווך את העסקאות.

בואו ניתן דוגמא : אנחנו מצאנו אצל הספק שלנו לצורך העניין ספק סיני מקלדת גיימינג למחשב שהעלות שלה אצל הספק היא 10 דולר , מה שאנחנו עושים זה פעולה מאוד פשוטה, מפרסמים למכירה את אותה המקלדת באיביי בעלות שנראה לנכון ,למשל 30 דולר ולאחר שהמוצר ימכר באיביי כל מה שנצטרך לעשות זה לרכוש מהספק שלנו את המוצר ב10 דולר ולשלוח לכתובת של הלקוח הסופי, והרווח שלנו הוא מהפרשי המחירים בין הספק שלנו לבין המחיר שקבענו למכירה באיביי.

כמובן שאיביי ופאיי פאל יקחו לנו עמלות מסוימות של מכירה אבל גם אז אנחנו נוכל להיות רווחים ביותר.

אז כמו בכל תחום שתיכנסו אליו אתם תרצו ללמוד מהטובים ביותר , והפעם מדובר על ""VipDropshipping קורס למסחר באיביי

הקורס עוסק בלימוד והכשרה של מאות תלמידים בשיטת הדרופשיפינג באיביי.

הבעלים של הקורס הוא לידור רוזנטל( 3.5 שנים בתחום) שהצליח כבר לעזור למאות תלמידים לצאת לחופש כלכלי.

באיזו שיטה נערכים הקורסים?

הקורסים נערכים בלימוד אינטרנטי באתר הרשמי של הקורס ( לינק לאתר) לתלמידים יש ספריית וידאו עצומה שכוללת מעל 200 תכנים ממתחילים ועד למתקדמים ביותר, יש לציין הקורס לא נעלם ונשאר לכל החיים ללא הגבלת זמן לכל תלמיד, היתרון העצום בקורס אינטרנטי הוא שבמידה ותלמיד לא מצליח להבין משהוא מסוים הוא פשוט מעביר את סרטון ההדרכה אחורה ולומד עד שהוא מצליח להבין, עוד יתרון עצום הוא שניתן ללמוד מאיפה שרק תרצה ובאיזה שעה שאתה רק רוצה!.

באיזה מתכונת התמיכה של הקורס ניתנת לתלמידים ?

יש מספר מסלולים לקורס האיביי שלנו, ושניים מהם כוללים תמיכה וליווי אישי, מסלול אחד כולל תמיכה בקבוצת הפייסבוק של הקורס פלוס תמיכה בקבוצת הווצאפ של הקורס שבה נמצאים טובי המומחים מטעמי , ומסלול אחר מתקדם יותר ואישי יותר שכולל את מה שנאמר פלוס ליווי אישי של מנטור מטעמנו שלרוב הוא אחד מבוגרי ומצטייני הקורס, שיעביר סדרת הדרכות אישית עם אותו התלמיד

למי מתאים הקורס?

הקורס מתאים למי שהאנגלית שלו בסיסית לפחות, לא חייב לדבר אנגלית שוטף, לא צריך לדבר פיזית עם אף ספק, אבל כן אנגלית זה יתרון גדול, אבל מי שבאמת מתאים לו הקורס זה כל אחד שצריך תוספת הכנסה , או אפילו מחפש לעשות שינוי בחיים שלו ולהתפרנס מאיביי במשרה מלאה.

לי אישית חשוב כבעלים של הקורס לעזור לאנשים להגשים את עצמם דרך הקורס ודרך המכירות באיביי, אין דבר יותר מספק מלראות את התלמידים שלי מצליחים.

איך אתה נכנסת לתחום ולמה?

 אז יש לי סיפור חיים לא רגיל הדרך להצלחה הייתה מלווה בקשיים פיזים ונפשיים מאוד קשים.
ברוך השם אני חולה במחלת הפיברומיאלגיה , למי שלא שמע על המחלה זאת מחלה שבה הגוף תוקף את עצמו על ידי חוסר הזרמת חמצן לאזורים מסוימים בגוף, המחלה נגרמת כתוצאה מטראומות שעברתי בילדות , מתחים, וכעסים.
והסיבה שהמח נותן פקודה לא להזרים חמצן לאזורים מסוימים בגוף שלי היא שלא טיפלתי בעצמי במובן הנפשי ודיברתי על הטראומות שעברתי והכאבים בעצם מייצרים הסחת דעת לכאב הנפשי שאני חוותי.
הכאבים התחילו בגיל 14 ומשנה לשנה התגברו והתפשטו לעוד ועוד אזורים , השיא היה בשירות הצבאי שלי, הגעתי לרמה שלא הצלחתי בקושי לעמוד , לשבת, או אפילו לשרוך את השרוכים שלי.
המצב הזה הוביל אותי למצב נפשי מאוד קשה שבסופו השתחררתי מהשירות הצבאי שלי והייתי מטופל אצל פסיכיאטר והייתי לוקח כדורים כמו ציפרלקס וקלונקס שעוזרים לשכך את הדיכאון.
הלכתי לכל רופא וטיפול אפשרי וכלום לא עזר, אף אחד לא ידע אפילו מה יש לי ולמה כואב לי(אז לא היה הכרה במחלת הפיברומאילגיה)
הגעתי למצב שהייתי פשוט מרותק למיטה שלי בלי אופציה לעבוד, בלי אופציה להיפגש עם חברים , בלי אופציה לזוגיות, ובלי אופציה לשמח ולעשות טוב לאנשים שזה הדבר שאני הכי אוהב בעולם.
המצב שלי התדרדר מיום ליום גם נפשית וגם גופנית , לא ישנתי בלילה ולא מצאתי סיבה לקום ביום, ודווקא במצב הזה היה לי צומת דרכים ששינתה לי את החיים, יכולתי או לוותר לעצמי ולשקוע בעצבות או להפיק את ה100% מהמצב הקיים וכבן אדם שהאמונה שלו בקדוש ברוך הוא מלווה אותו בכל רגע הצלחתי לקבל החלטה ולהפיק את ה100% מהמצב הקיים.
חיפשתי עבודה מהבית ונחשפתי למסחר באיביי, רכשתי קורס יקר מאוד מהכסף שלא היה לי והתחלתי ללמוד ולסחור, ופשוט לא הפסקתי לעבוד , לא היה דבר שיכל לעצור אותי באותו הרגע ,קמתי הכי מוקדם וישנתי הכי מאוחר עבדתי 12 שעות כל יום!
ובסופו של דבר ההתקדמות שלי הייתה מהירה מהרגיל , הכסף התחיל לזרום, הכאבים שלי ירדו בצורה משמעותית, וסוף הצלחתי לחיות!
היום ברוך השם כמו שכבר אמרתי אני מתפרנס ממסחר באיביי במשרה מלאה ומנהל את קורס האיביי המקיף ביותר במדינה במטרה אחת, לעזור לכם להגשים את עצמכם כמו שאני הצלחתי להגשים את עצמי.

מה המסר שהכי חשוב לך להעביר לתלמידים שלך ?

לא להפסיק להאמין, כל אחד יכול לצאת מכל משבר בחיים שלו , לא משנה איזה סוג משבר הוא חווה, וכמו שאני הצלחתי לצאת מהמצב שהייתי בו גם אותו התלמיד יכול, הכי חשוב לי לעורר מוטיבציה אצל התלמיד ולחולל שינוי ממשי בחיים שלו.

לעמוד האינסטגרם של לידור:

https://www.instagram.com/lidorozental

הכתבה בשיתוף לידור רוזנטל

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x