xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הדרישה של נתניהו: לחוקק חוק שיקבע שיישאר בתפקיד ראש הממשלה אם בג"ץ יתערב

רה"מ נתניהו מבקש לפתוח את ההסכם הקואליציוני ולקבוע שהוא ימשיך לכהן בתפקיד ראש הממשלה גם אם בג"ץ יתערב בהסדר ראש הממשלה החליפי, וזאת לאורך כל הקדנציה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

בכירים בליכוד מעריכים: "נתניהו מנסה למצוא את התירוץ לבחירות." על פי הדיווח של הכתבת הפרלמנטרית של חדשות 12, דפנה ליאל, ‏רה"מ נתניהו מבקש לפתוח את ההסכם הקואליציוני ולקבוע שהוא ימשיך לכהן בתפקיד ראש הממשלה גם אם בג"ץ יתערב בהסדר ראש הממשלה החליפי, וזאת לאורך כל הקדנציה.‏

בכך למעשה מבקש נתניהו מגנץ תעודת ביטוח מהתערבות של בגצ ולקבוע כי התערבות בג"ץ בהסכם תוביל לבחירות ונתניהו ישאר ראש ממשלת המעבר (בשעה שהיום זה תקף רק לתקופת ממשלת החירום). הבקשה החריגה מגיעה על רקע החשש בליכוד שאם

בג"ץ יחליט להתערב בהסכם שנחתם, זה יקרה הרבה אחרי חצי השנה הראשונה שמוגדרת בהסכם כתקופת החירום – כך שמקומו של נתניהו בסכנה. נוסף על כך, בליכוד דורשים מכחול לבן לאשר כבר עכשיו בחוק את הארכת משך כהונת הממשלה – משלוש שנים לארבע. זאת, מתוך מחשבה שהדבר עשוי להקטין את הסיכוי להתערבות של בג"ץ בהסכם.

כתב הדסק המדיני של חדשות 12, ירון אברהם, דיווח כי בכירים בליכוד טוענים כי רה"מ נתניהו לא מתלהב בלשון המעטה מההתנהלות של ממשלת האחדות, מחריקות ומהתבטאויות של שרים מכחול לבן נגדו. נוכח תוצאות הסקרים האחרונים המעניקים לליכוד בראשות נתניהו יתרון משמעותי על כחול לבן אותם בכירים בליכוד משמיעים את ההערכה הבאה: "החתונה הזאת בינינו לבין כחול לבן תיגמר הרבה יותר מהר ברבנות מאשר כולם חושבים. נתניהו מנסה למצוא את התזמון והתירוץ לפרוץ לבחירות. ייתכן שהתקציב הקרוב ייתן לו את ההזדמנות". 

בנוסף, אותם בכירים טוענים כי יש לחץ על נתניהו מבית, בבלפור, מצד רעייתו ובנו, לא להמשיך את קיומה של הממשלה הזאת ולפרק את השותפות עם כחול לבן, בין היתר בשל החשש שבג"ץ יפסוק נגד מוסד ראש הממשלה החליפי בדיוק ברגע שהוא יעביר את ההגה לגנץ.

נתניהו הגיב לדברים בהודעה שפרסם. "‏כרגיל ערוץ התעמולה 12 משדר שקרים ומצנזר את התגובות שלנו. הם עושים זאת כל ערב בניגוד גמור לכל כלל של אתיקה עיתונאית. בושה וחרפה. שתפו את תגובתנו המלאה: "‏שקר מכוער. בתקשורת מצאו דרך חדשה ומקורית להעליל על שרה ויאיר נתניהו עלילות שווא. מספיק להגיד את מילת הקסם ״בלפור״ כדי להכשיר כל מידע, מופרך ככל שיהיה, בלי צורך לגבות אותו בעובדות."

"‏בזמן שהתקשורת עסוקה בלפגוע בבני משפחתו של ראש הממשלה, הוא עוסק מבוקר עד לילה במשימות הלאומיות המורכבות שעומדות בפני הממשלה הנוכחית, ביניהן: התמודדות עם משבר הקורונה ושמירה על חיי אזרחי ישראל, החזרת מקומות עבודה ויציאה לצמיחה כלכלית, ההכנות לקראת החלת הריבונות והבטחת ביטחון ישראל."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
18 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
18
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x