xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הדפסה על בקבוקים – עוד דרך למתג את העסק שלכם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

יום העבודה לא עובר בצורה תקינה בלעדיהם ובמעט השקעה ויצירתיות, הם יוכלו להפוך למוצר הקד"מ מספר אחת של הארגון שלכם. קבלו את הבקבוקים המודפסים – מתנה פרקטית שכל עובד צריך במהלך יום העבודה, המלווה אותו גם בשעות שמחוץ לארגון ומפרסמת לאחרים.

טכנולוגיית דפוס מוכרת ופופולרית

הדפסה על בקבוקים נחשבת לטכנולוגיה די וותיקה. למעשה, השיטה קיימת כבר כמה עשורים טובים ומאפשרת לקחת בקבוקי פלסטיק או מתכת ולהדפיס עליהם כל צורה, ציור או כיתוב שרק תבקשו. אם ביקרתם במדף ימי ההולדת בסופר לאחרונה, בוודאי ראיתם שלל בקבוקים מודפסים בדמות המותגים האהובים על הילדים. ובכן, הטכנולוגיה כמובן היא אותה טכנולוגיה, אלא שהבקבוק "העסקי" לא צריך להיות מקושט במאות לבבות או כוכבים. למעשה, כיתוב מעניין והלוגו במיקום בולט יספיקו כדי לשדרג את איכות המוצר.

מה אפשר להדפיס על הבקבוק?

על הבקבוק אפשר להדפיס שמות, מנטרות מעודדות (לדוגמה stay true = הישאר נאמן), ציטוטים מעניינים, אלמנטים הקשורים לבריאות מאחר והבקבוק מעודד את שתיית המים במקום העבודה וגם רעיונות שקשורים למעמד הענקת המתנה: יום גיבוש, יום ספורט, כנס מקצועי, חג או אירוע ועוד.

רגע, למה בעצם בקבוק?

הבקבוק לא סתם נבחר כמוצר אטרקטיבי בקרב ארגונים רבים. התאמתו לעולם העבודה גבוהה וגם לא מחבלת בתפקוד העובדים, הוא אידיאלי לטיולים, לנסיעות ארוכות וגם לפגישות או לימי עבודה ארוכים ועמוסים. בנוסף, בקבוק המים הקבוע והתרמי הוא מוצר אקולוגי, מאחר ואיננו חד פעמי. לכן הוא חסכוני ואיננו מזהם את הסביבה – יתרונות סביבתיים נחשבים ממילא לאג'נדה של ארגונים רבים בישראל. בנוסף, מדובר באמצעי קל ופשוט לנשיאה שהופך למובחן מאוד בחדר הכושר, בבריכה, בפיקניק וכד'. בקבוק ממותג מושך יותר את העין ויגרום לאחרים להתבונן בלוגו ובצבעים.

ועם זאת, ישנם מוצרים נוספים שתוכלו להדפיס כמו הדפסה על כוסות בירה או ספלי קפה, הדפסות על כובעים, על מגבות חוף, על חולצות ועוד. אם אתם מעוניינים למצוא מוצרי קד"מ נוספים בהדפסה או לקבל השראה לדברים שאפשר לכתוב על הבקבוק, תוכלו להתרשם מכך באתר של עדן חולצות ולצאת עם הרעיון הבא.

מיתוג חיובי ובולט

בקבוקים משדרים בריאות, פנאי וספורט, מה שבוודאי יעורר את המיתוג החיובי לחיים. לפני שתזמינו את הבקבוקים, וודאו ובדקו שאתם מקבלים מוצרים עמידים ואיכותיים לטווח ארוך, שצבעי הבקבוקים בולטים והם מתאימים ללוגו או סממני המיתוג האחרים של החברה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x