xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הדיון בועדת הקורונה על אישור המגבלות: מסתמן – חברי הכנסת לא יאשרו את סגירת חדרי הכושר

לאחר אישור המגבלות על ידי הממשלה, וועדת הקורונה של הכנסת דנה בהגבלות החדשות. על פי הצפוי, חברי הכנסת לא יאשרו את סגירת חדרי הכושר.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

הממשלה מבקשת הערב מועדת הקורונה של הכנסת לסגור את חדרי הכושר והבריכות ולהגביל משמעותית את פעילות המסעדות. 35 הדבקות בחדרי כושר, 21 במסעדות ורק 6 בברים.

‏יו"ר ועדת הקורונה ח"כ יפעת שאש ביטון אמרה בפתח דיון ועדת הקורונה: "לא יכולנו לקבל החלטה לגבי בריכות וחדרי כושר כי לא היו לנו נתונים. בקשנו ממשרד הבריאות להביא לנו נתונים ובהתאם למה שיעלה בדיון נכריע האם נשאיר את הצו כמות שהוא או נבטל."

‏ח"כ מרב מיכאלי, מפלגת העבודה אמרה: "יש פה הרבה אנשים שמייצגים ומייצגות אחרים שנפגעים מההגבלות שכלל לא תורמות להורדת עקומת ההידבקות. לכן, בסוף הדיון הזה, אנחנו חייבות להוציא את ההגבלות האלה ולא לאשר אותן."

‏ח״כ מיקי לוי (יש עתיד-תל״ם) תקף את הממשלה: ״לראות ולא להאמין. הנתונים שהוצגו בפנינו הערב מוכיחים שהחלטת הממשלה על סגירת חדרי הכושר והבריכות היתה נמהרת, לא מבוססת ולא הגיונית. זו פשוט שערורייה שככה הממשלה מחליטה החלטות שמשמעותן קריסת עסקים ושליחת מאות אלפי אנשים הביתה לאבטלה."

עוד הוסיף מיקי לוי: "יש מיליון מנויים בחדרי כושר. ‏מתוכם נדבקו 35 אז אתם רוצים לסגור את כל חדרי הכושר? תסגרו רק את מי שלא עמד בהנחיות. אנחנו חייבים לקחת סיכונים. אתם צריכים לבוא ולומר איך לחיות עם הקורונה. איך לא אנחנו לא צריכים עצות."

‏ד"ר אמיליה אניס, מנהלת האגף לאפידמיולוגיה במשרד הבריאות אמרה בדיון: "אם מגמת העליה במספר החולים הקשים תימשך, הרי שמספרם של אלו יעלה על מספרם בגל הראשון. לפני יומיים התווספו 35 חולים קשים ביום, שזה יותר מאשר יום-השיא בגל הראשון- 29 חולי-קשים ביום."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
18 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
18
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x