xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הגל השני בעולם: בריטניה מתמודדת עם גל שני ו-20% מהמתים הם מארצות הברית | עדכון קורונה עולמי

מספר הנדבקים ב-21 ממדינות ארה"ב עלה בעשרה אחוזים - תוך שבוע בלבד, ההערכות בהודו כי תוך שבועות המדינה תגיע ל-7 מיליון חולים מאומתים; בהולנד החליטו על הגבלות חדשות במטרה למנוע את הגל השני
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה (צילום: Pixabay)
אילוסטרציה (צילום: Pixabay)

אוניברסיטת ג'ונס הופקינס אמרה הלילה (שלישי) כי מספר המתים ממגיפת הקורונה בעולם עלה ל-1,000,555 בני אדם. בארצות הברית מספר המתים הגיעה ל-205,031 בני אדם, שזה 20% מכלל המתים.

הולנד: מסעדות ייסגרו בשעה מוקדמת

הגבלת נסיעות, סגירת ברים ומסעדות בשעה מוקדמת וביטול כינוסים ציבוריים – אלו ההגבלות החדשות שהחליטה ממשלת הולנד במטרה בלימת התפשטות הגל השני במגיפת הקורונה. הצעדים כוללים גם שימוש נרחב יותר במסכות באמסטרדם ובערים גדולות אחרות.

ראש הממשלה מארק רוטה אמר כי "אנו חוששים כי מספר החולים החדשים ביום, שעומד היום על כ-3,000, יעלה ל-5,000". דבריו של ראש ממשלה באים לאחר שמספר החולים החדשים בהולנד הגיע לשיא גבוה יותר מאשר בגל הראשון.

בברזיל אובחנו ביממה החולפת 14,318 כחיובים

ביממה החולפת הובחנו 14,318 נדבקים בקורונה. כמו כן מתו ב-24 השעות האחרונות 335 חולים. ומפרוץ המגיפה 4,745,464 בני אדם נדבקו, ומספר המתים עלה ל-142,058 בני אדם.

הנשיא ז'איר בולסונרו, שזלזל במגיפת הקורונה, ומתנגדיו מאשימים להתדרדרות המגיפה – נדבק בנגיף והצטרף לעקומת הנדבקים.

הודו: תוך שבועות תגיע ל-7 מיליון חולים מאומתים

1 מכל 3 הידבקויות שדווחו בעולם, ו-1 מתוך חמישה מתים היה בהודו, כך על פי אוניברסיטת ג'ונס הופקינס. במהלך היממה האחרונה חצתה הודו לראשונה את רף 6 מיליון החולים עם מעל 82 אלף בני אדם שאובחנו כחולים בנגיף מאז אתמול.

חוקרים טוענים כי לפי קצב גידול החולים במדינה, תגיע הודו תוך שבועות ל-7 מיליון חולים מאומתים – ותעקוף את ארה"ב שמובילה את הרשימה העגומה.

מוחים על המצב של ארצות הברית: "גל עצום של תחלואה יפרוץ באוקטובר"

מניין המאומתים ב-21 ממדינות ארה"ב עלה ב-10 אחוזים – בתוך שבוע בלבד, כך על פי אוניברסיטת ג'ונס הופקינס. אלסקה, טקסס, נבדה, יוטה ואורגון ועוד מדינות במערב בארצות הברית עם הזינוק המשמעותי.

גורמי הבריאות בניו יורק מודאגים בעיקר מהשכונות ברוקלין וקווינס שבהן שיעור החולים הוא הגדול ביותר. לדבריהם, פתיחת המסגרות החינוכיות-דתיות בשכונות אלה בתחילת חודש ספטמבר גרמו להתפרצויות בקהילה.

דוקטור כריס מורי, מנהל מכון וושינגטון למדדי בריאות אומר כי : "ארה"ב צפויה לראות 'פיצוץ' של נדבקים בסתיו ובחורף כאשר האזרחים מבלים יותר בבתיהם ונוקטים פחות באמצעי זהירות".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x