xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הגל השני בעולם: באירופה מנסים להימנע מסגר כללי; ובארצות הברית מזהירים מהתפשטות דרמטית בתחלואה | עדכון קורונה עולמי

האפידמיולוג הבכיר, מזהיר כי השבועות הקרובים עתידים להיות "האפלים ביותר" שידעה ארצות הברית. בבריטניה מקווים שתוכנית הרמזור תעבוד; מספר הנדבקים המאומתים בנגיף חצה את רף ה-40 מיליון
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה (צילום: Pixabay)
אילוסטרציה (צילום: Pixabay)

מספר הנדבקים המאומתים בנגיף חצה את רף ה-40 מיליון, כך מסרו היום (שני) ארגונים שונים העוקבים אחר הנתונים ממדינות ברחבי העולם.

לפי ספירה של סוכנות הידיעות רויטרס, הקפיצה מ-30 מיליון נדבקים מאומתים ל-40 מיליון דרשה 32 ימים, לעומת 38 ימים שנדרשו למעבר בין 20 ל-30 מיליון, 44 ימים שעברו בין 10 ל-20 מיליון – ושלושה חודשים שעברו בין האבחון של החולה הראשון בווהאן לחולה ה-10 מיליון בעולם.

הזהרות בארצות הברית: "אנחנו בדרך לחלק הקשה ביותר של המגפה"

אחד האפידמיולוגים הבכירים, ד"ר מייקל אוסטרהולם, טוען היום (שני) כי השבועות הבאים הולכים להיות הקשים ביותר מבחינת התפשטות הקורונה במדינה.

בראיון לרשת החדשות האמריקנית NBC אמר כי: "למרות שיש חיסונים חדשים ותרופות שנמצאים בדרך, התקופה של שישה עד 12 שבועות הקרובים הולכת להיות החשוכה ביותר במגפה עד כה".

דבריו של אוסטרהלם מגיעים על רקע עלייה חדה במספר מקרי הקורונה בארצות הברית. מתוך חמישים המדינות באיחוד, רק ורמונט ומיזורי דיווחו בשבוע החולף על ירידה במספר הנדבקים וביתר המדינות מספר הנדבקים עולה.

גרמניה רצתה להטיל עוצר לילי – בית המשפט דחה

ממשלת גרמניה רצתה להטיל עוצר על המסעדות והברים בין השעות 23:00 ל-6:00 בבוקר, אך נדחתה על ידי בית המשפט. "אין הוכחה לכך שסגירת המסעדות והברים בלילה תסייע בעצירת התפשטות המגפה", קבע בית המשפט. 

שר הבריאות הגרמני אמר כי הוא "מאוד מאוכזב" מההחלטה, והסביר כי אין ספק שבערים מרכזיות בגרמניה ההתקהלות במקומות מעין אלה מניעה את ההתפשטות המחודשת של המחלה.

"להימנע מסגר כלל ארצי": איטליה מטילה ההגבלות חדשות

ממשלת איטליה הכריזה על שורה של צעדים חדשים שנועדו לבלום את העלייה במספר הנדבקים בקורונה. ההחלטה על הטלת ההגבלות התקבלה לאחר שבמשך יומיים רצופים דווח על מספר הנדבקים היומי הגבוה ביותר.

ראש הממשלה ג'וזפה קונטה חשף את ההגבלות החדשות, שלדבריו נחוצות "כדי להימנע מסגר נוסף". לדבריו, ראשי הערים יקבלו את הסמכות לסגור אזורים ציבוריים לאחר השעה תשע בערב.

"איננו יכולים לבזבז זמן, עלינו להטיל מגבלות כדי להימנע מסגר כלל ארצי, שיפגע קשות בכלכלה", אמר קונטה. "הממשלה פה, אבל כולם חייבים לעשות את חלקם"

בבריטניה מקווים שתוכנית הרמזור תעבוד

בבריטניה ממשיכים לקוות כי תוכנית "הרמזור" שהוצגה בממלכה – ותקפה רק לאזור אנגליה – תצליח לבלום את הזינוק בתחלואה.

על רקע הביקורת שנשמעה בליברפול על אפליה בהטלת ההגבלות על העיר ולא על ערים אחרות שסובלות גם הן מתחלואה גבוהה, היום הודיעה ממשלתו של בוריס ג'ונסון כי היא פועלת להכריז גם על מנצ'סטר כעל אזור "אדום", כזה שיוטלו עליו הגבלות חריפות יותר.

אילוסטרציה צילום Pixabay

צרפת: עוצר לילי יחול במטרה לעצור את הההתפשטות

ביממה האחרונה, 32 אלף אובחנו בני אדם כחיוביים בבדיקת קורונה בצרפת. במטרה לבלום את התפשטות המגפה, הוטל עוצר לילי בין השעות 21:00 ל-6:00 בבוקר.

הלילה נראו רחובות נטושים בכמה ערים במדינה בעקבות העוצר, בין היתר בליל, ליון, סנט אטיין, גרנובל ומונטפלייה.  

אזרחים בוונצואלה אילוסטרציה: צילום Pixabay

אוסטריה מודיעה על הידוק ההגבלות

היום (שני), הודיע הקנצלר סבסטיאן קורץ על הידוק ההגבלות, אחרי שמספר הנדבקים היומי חצה את השיא שנרשם בגל הראשון במרץ. אתמול דיווחו רשויות הבריאות באוסטריה על כ-1,600 נדבקים חדשים בתוך 24 שעות.

"אנחנו מודעים היטב, גבירותיי ורבותיי, לכך שהצעדים הללו אינם פופולריים", אמר קורץ במסיבת עיתונאים בווינה, שבה נעמד מאחורי מחיצת מגן שקופה על מנת שיוכל להוריד את המסכה. "הם לא פופולריים, אך לצערי נחוצים".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x