xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הגיע הזמן להחיל ריבונות במאה שערים | טור דעה

הכתבה מהשבוע האחרון של אוהד חמו בחדשות 12 על אי שמירת הקורונה, ועל ההידבקות בכוונה של כמה צעירים, מחדדת יותר ויותר את העבודה-אין לנו ריבונות במאה שערים; בפעם הבאה שמישהו מדבר על ריבונות ביהודה ושומרון, שקודם יבדוק מה עם שטחים שמוחזקים על ידינו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה(צילום:Pixabay)
אילוסטרציה(צילום:Pixabay)

כמו רבים אחרים גם אני ישבתי לצפות ביום שני האחרון בכתבה של אוהד חמו בחדשות 12. באמצע הכתבה בשכונת מאה שערים, אדם שלפי הריחוק מהמצלמה לא רצה להתראיין, בכל זאת אמר משהו שנחקק בזיכרוני: "מדינה בתוך מדינה".

בנוסף למראות בשכונת גאולה שבה יש התקהלויות המוניות ולעוד אנשים, בעיקר צעירים שאמרו שהקורונה אינה קיימת, ועוד הצילומים מתוך "חסידות אהרן", ששם רובם ללא מסיכה, לא נותר לי כל של ספק לחשוב ש- יש כאן אכיפה בררנית.

לא ייתכן שאדם שפותח את החנות שלו בשביל להתפרנס – יקבל קנס, ואדם ממאה שערים שמסתובב ללא מסיכה – לא יקבל קנס, כששניהם עוברים על החוק. לא ייתכן שעיתונאים יפחדו להיכנס לשם. לא ייתכן שהקריאות לשוטרים נאצי פעם אחר פעם יעברו ללא הזדעזעות.

כשצעיר חרדי שלומד בישיבה מספר לאוהד שהוא וכל חבריו נדבקו בכוונה כדי שיהיו חסינים ולא ידביקו את הוריהם, ואוהד מסביר לו שייתכן שבגללו וכל ישיבתו, שמונה 600 איש (כולם נדבקו לפי הצעיר) כנראה גרמה לסגר שפוגע בכלכלה – לא נראה שזה משנה לו.

אני מודה. אף פעם לא יצא לי להיכנס למאה שערים. בעיקר הידע שאני מקבל עליהם מגיע מהתקשורת. אך כשאני רואה מאות אנשים לא מסיכה ובהתקהלות, התחושה היא שאין באמת משטרה שנמצאת. וכשהיא נמצאת היא לא אוכפת. איך זה הגיוני שבבית שמש למשל, יש שמחת בית שואבה ענקית ללא שום משטרה. איך הגיוני שהמשטרה שלנו, לא יודעת על אירוע כזה? איך? האם היא מעלימה עין? נותר רק לקוות לא.

בניגוד לכתבות אחרות, שמנסות להראות רק צד אחד, חמו ניסה להראות עוד צדדים במאה שערים, והדגיש פעם אחר פעם שזה בכלל לא מייצג את החרדים, שכן יש מיליון חרדים, אך זה לא כל כך סותר את העובדה – שאין לנו ריבונות במאה שערים.

בשנה האחרונה, אביגדור ליברמן ידוע כאחד שלא בלשון המעטה מחבב את החרדים. הוא מחפש בכל הזדמנות למצוא משהו שיפנה את הכעס עליהם. בהתחלה זה הצליח לו, אך מהר מאוד אנשים הבינו שהוא בעיקר מחפש מצביעים ולא את הצדק. אך ביום שלישי האחרון, בעקבות הכתבה של חמו, צייץ ליברמן ציוץ שחשבתי עליו הרבה: "הגיע הזמן להחיל ריבונות ישראלית על מאה שערים". ניסיתי מהפוזיציה שבה ליברמן נמצא, והבנתי – הוא צודק.

לפני שמחילים ריבונות על שטחים שכרגע לא מוגדרים שהם מוחזקים בידינו, צריך להחיל ריבונות על אלה שעל הנייר הם שלנו – אך בפעול לא. זה נכון גם על חלקים מהדרום שבהם יש חלקים בכבישים שאנשים פוחדים לנסוע בגלל סגנון הנסיעה המופרז של הבדואים. וזה נכון גם על מאה שערים ושכונות בבית שמש.

אז בפעם הבאה שנבחר ציבור יבוא ליהודה ושומרון או אל הבקעה, וידבר על ריבונות, קודם שהשוטרים לא יפחדו ללכת למאה שערים או לחלקים מהדרום, ואז ייצא עם הצהרות מפה ועד טראמפ.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x