xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הבת הלא רצויה של מלך בלגיה לשעבר – רוצה להיות נסיכה

מלך בלגיה לשעבר, הכיר בדלפין בול כבתו רק אחרי מאבק משפטי ארוך שנים - עכשיו היא דורשת שיכירו בה כנסיכה; "לא רוצה להיות בת נחותה, רוצה פריבילגיות כמו האחים שלי"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
נסיכה אילוסטרציה: צילום Pixabay
נסיכה אילוסטרציה: צילום Pixabay

דלפין בול בת 53, בתו מחוץ לנישואים של מלך בלגיה לשעבר, אלברט השני, פנתה לבית המשפט בבלגיה בדרישה נוספת: לקבל תארים וזכויות כמו שאר ילדיו ה"לגיטימיים" של המלך.

אלברט השני, בן 86, נאלץ להכיר בדלפין בול כבתו רק אחרי מאבק משפטי ארוך שנים שניהלה נגדו. בינואר השנה, אחרי שעבר בדיקת DNA, מסר ש"המסקנות המדעיות" מלמדות שהוא "אביה הביולוגי". את הבדיקה עשה רק לאחר שבית המשפט בבריסל קבע כי ייקנס ב-5,000 אירו על כל יום שבו יסרב להכיר בה.

"הטיעון של דלפין הוא לא שהיא רוצה או לא רוצה להיות נסיכה", הסביר עורך דינה מארק אוטנדייל. "היא לא רוצה להיות בת נחותה, היא רוצה לקבל בדיוק את אותם פריבילגיות, תארים ותפקידים שקיבלו האחים שלה ואחותה".

בול, החלה את המאבק המשפטי שלה ב-2013, כאשר אביה פרש מכס המלוכה ובשל כך איבד את חסינותו. כעת פנתה בול פעם נוספת לבית המשפט, בדרישה לקבל את אותם זכויות ותארים כמו שלושת ילדיו האחרים של אלברט השני ורעייתו המלכה פאולה: המלך המכהן פיליפ, הנסיך לורן והנסיכה אסטריד.

ברשת BBC ציינו כי אם בית המשפט בבלגיה יקבל את עתירתה, גם ילדיה של דלפין בול צפויים לקבל תארים מלכותיים. מנגד, עורך דינו של אלברט השני טוען שהתואר "נסיכה" יכול להינתן רק מתוקף צו מלכותי, ולא על-ידי בית המשפט.

עורך דינה של בול מציין כי ההכרה בה כבתו של המלך הייתה "הקלה" גדולה עבורה. "החיים שלה היו סיוט מתמשך בגלל החיפוש אחר זהות", אמר.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x