xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הבריטים משווים בין האשפוז של טראמפ לג'ונסון: "עולם אחר"

הנשיא דונלד טראמפ קיבל קוקטייל של שמונה תרופות מ-24 חובשים בסוויטת בית חולים צבאית "יוקרתית" תוך 24 שעות מאבחון הנגיף - בוריס ג'ונסון המתין עשרה ימים עד שעבר למחלקה לטיפול נמרץ ושתי אחיות בלבד פיקחו עליו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

השוואות נמשכות באופן קבוע בין דונלד טראמפ לבין בוריס ג'ונסון, אבל כשזה מגיע לטיפול הרפואי שלהם הדברים הופכים למעניינים ביותר.

כיאה למעמדו כמפקד ראשי, טראמפ נהנה מתשומת לב מסביב לשעון מצוותו המונה 24 חובשים, ואילו לג'ונסון אין אפילו רופא משלו.

ראש הממשלה בודד את עצמו בדירתו ברחוב דאונינג במשך עשרה ימים שלמים לפני שאושפז בבית החולים – ורק עשה זאת לאחר שיחת זום עם רופא המשפחה. טראמפ המתין פחות מ-24 שעות לפני שהועבר במסוק.

השהיה שלהם בבית החולים גם שונה מאוד, טראמפ שהה ב'סוויטת יוקרה' השמורה לשימושו בלבד, בעוד ג'ונסון נאבק בנגיף במחלקה לטיפול נמרץ ציבורי בבית החולים סנט תומאס, שם שמרו עליו שתי אחיות 24 שעות.

הנשיא טראמפ קיבל קוקטייל של שמונה תרופות כולל טיפול נוגדני ניסיוני, בעוד ג'ונסון דחה טיפול דומה מכיוון שהוא לא היה זמין לציבור הרחב.

ג'ונסון חזר למצב בריאות מעולה, והטיפולים שלו הגיעו ממיטב המומחים ב-NHS וזכו לשבחים רבים. גם כי הוא קיבל יחס זהה לציבור אותו הוא מנהיג.

עם זאת, היעדר הסדרים מיוחדים למנהיג לאומי הדהים אמריקאים רבים והביא כמה חברי פרלמנט בריטים לשאלה האם בריטניה צריכה לעשות יותר כדי לדאוג למנהיגיה.

לבית הלבן יש יחידה רפואית פרטית, חטיבה של הצבא המכונה 'טיפול כוח אחד', המורכבת מ-24 צוותים בהנחיית מפקד חיל הים ד"ר שון קונלי.

לבית הלבן מתקני טראומה משלו, ואילו בנסיעות חוץ ופנימיות מוודאים שהנשיא לעולם אינו נמצא במרחק של יותר מ-20 דקות מבית חולים עם מתקן לטיפול נמרץ.

אם זה לא אפשרי, היחידה הרפואית של הבית הלבן (WHMU) מוודאת כי מסוק צבאי נמצא בקרבת מקום, ועומד מוכן במיידי לפנות את הנשיא לבית חולים מתאים. המטוס של אייר פורס וואן, הוא למעשה בית חולים מעופף, עם שולחן ניתוח, שתי מיטות, ציוד החייאה ובית מרקחת מלא. הנשיא נוסע עם שני צוותים רפואיים כך שאחד נמצא בתפקיד ואילו השני נח.

לבוריס ג'ונסון אין רופא אישי. לבית הנבחרים יש רופא משלו אך במקום זאת הוא מסתמך על רופא המשפחה המקומי.

זהו מערך דומה לזה של קודמיו, כולל תרזה מיי, דייוויד קמרון, גורדון בראון וטוני בלייר, שטופלו כולם על ידי ה-NHS.

מנגד למלכה יש גישה לצוות רפואי משלה מסביב לשעון, ואילו לווינסטון צ'רצ'יל היה רופא משלו במהלך מלחמת העולם השנייה.

מרקוס פיש חבר הפרלמנט השמרני אמר ל- MailOnline כי המצב מתנהל ככה בגלל המערכות הפוליטיות השונות. "יש לנו מונרכיה חוקתית, כך שהמלך הוא ראש המדינה ויש לו את כל זה. באמריקה הנשיא הוא ראש המדינה, אז זו כנראה הסיבה שזה עבד בצורה כזו, אבל כדאי לשקול אם בעתיד יהיו צעדים מיוחדים גם לראש הממשלה".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x