xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו: הביאה כבוד: חברת כנסת מיכל קוטלר-וונש פתחה מהדורות חדשות בעולם

הרשת החברתית טוויטר צינזרה ציוצים של הנשיא טראמפ, לאחר טענה כי הם עם מידע שגוי, אך ציוצים של מנהיגה הרוחני של איראן האייתולה חמינאי שקורא בגלוי להשמדת ישראל, נשארו ללא צנזור
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
ח"כ מיכל קוטלר-וונש: צילום אבישי פינקלשטיין
ח"כ מיכל קוטלר-וונש: צילום אבישי פינקלשטיין

ח"כ מיכל קוטלר-וונש מכחול לבן, פתחה מהדורות חדשות בערוצי טלוויזיה הגדולים בעולם, שם הצופים ראו איך ח"כ קוטלר-וונש מביכה את נציגת טוויטר בנושא "מוסר כפול".

עשרות תחנות טלוויזיה, מאות אתרי חדשות בעולם עם מאות מיליוני גולשים ראו איך ח"כ קוטלר-וונש חושפת את הסטנדרד הכפול של טוויטר.

הדיון בכנסת: צילום דוברות הכנסת

במהלך דיון בכנסת ביום רביעי האחרון בכל הנוגע לאנטישמיות ברשתות החברתיות, שאל עורך הדין לזכויות אדם, ארסן אוסטרובסקי, מהקונגרס הציוני העולמי, מדוע ציוצים של נשיא ארה"ב עוברים צנזור על ידי טוויטר, בניגוד לאלו של האייתולה חמינאי, ש"קרא ממש לרצח העם של ישראל והעם היהודי", כך לפי אוסטרובסקי.

ארסן אוסטרובסקי: קרדיט צילום Jarred Bernstein

הדברים הללו מגיעים על רקע השעיית חשבונו של דונלד טראמפ ג'וניור, בנו של נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, לאחר שצייץ סרטון המקדם את ההידרוקסיכלורוקין כטיפול בנגיף הקורונה.

ב-23 ביוני, טוויטר פרסמה הודעה על ציוץ של טראמפ, לאחר שכתב בהתייחסו למחאות: "לעולם לא יהיה "אזור אוטונומי" בוושינגטון, כל עוד אני הנשיא. אם הם ינסו, הם ייפגשו בכוח רציני"הדיון התקיים בעקבות מופעי אנטישמיות ברשת ומחוצה לה, לרבות ציוצים של ידוען עם עוקבים רבים אשר עלו במהלך השבת האחרונה ונותרו שם זמן רב.

הדיון שהתקיים חשף שוב ושוב חוסר בהירות לגבי המדיניות הקיימת ומוסר כפול ביישומה. הדיון התקיים לאחר יומיים של קמפיין ׳הדממה׳ שקרא להפסקת השימוש בטוויטר ל-48 שעות, אליו יחד עם אנשי ציבור, ידוענים ופוליטיקאים רבים, ח"כ מיכל קוטלר-וונש הצטרפה במטרה להעלות את המודעות לנושא ולהכרח ללקיחת אחריות.

אוסטרובסקי שאל את יולווה פטרסון, נציגת טוויטר בישראל, על הסטנדרטים הכפולים את מנהלי הרשת: "לאחרונה התחלתם לסמן את הציוצים של הנשיא טראמפ, מדוע לא סימנתם את הציוצים של האייתולה חמינאי האיראני שקרא ממש לרצח ישראל והעם היהודי?".

פטרסון הגנה על ההחלטה, והצדיקה את סימון הציוצים של טראמפ ואמרה שהם יכולים 'לעורר נזק'. היא ענתה: "יש לנו גישה מיוחדת למנהיגי העולם שיש להם אינטראקציה ישירה עם העוקבים שלהם, ועם אנשי ציבור אחרים, הערות בנושאים פוליטיים של היום או דיבור על מדיניות חוץ בנושאים צבאיים, כלכליים בדרך כלל אינם מפרים את הכללים שלנו".

היא נקטעה על ידי חברת הכנסת מיכל קוטלר-וונש (כחול לבן) שביקשה להבהיר את השאלה: "אז, קריאה לרצח עם זה בסדר, אבל התייחסות לפוליטיקה לא?"

חה"כ קוטלר-וונש לא הרפתה מנציגת טוויטר וביקשה לחדד את המוסר הכפול שנחשף מתשובת נציגת טוויטר בנוגע ליישום המדיניות דרך מקרה זה. "קריאה לרצח עם זה בסדר ואמירות בנוגע למצב הפוליטי במדינות מסויימות זה לא בסדר?" מתוך הצגת תפיסתה לפיה כדי לזהות ולטפל בבעיה – ראשית יש להגדירה – חה״כ הציעה לטוויטר לאמץ את הגדרת האנטישמיות הבינלאומית של ארגון IHRA, הכוללת דמוניזציה, דה-לגיטימציה ומוסר כפול כלפי מגינת ישראל.

פטרסון השיבה תשובה שהדהימה את התקשורת העולמית: "אם מנהיג עולמי מפר חוקים, אך יש אינטרס ברור לפרסם את דבריו, אנו עשויים לסמן את זה בציוץ של אותו מנהיג, ומאפשרים לאנשים לקרוא אם הם רוצים לראות סוג תוכן כזה, וזה מה שקרה לציוץ של טראמפ, הציוץ הזה הפר את המדיניות שלנו ביחס לאלימות, הציוץ היה סיכון לעורר נזק ופעולות אלימות".

לאחר פרסום התיעוד מהכנסת, החלו עיתונאים בכירים בעולם כולל חברי קונגרס, ובנו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ג'וניור, לשאול את השאלה שח"כ קוטלר-וונש שאלה, "למה חמינאי לא, וטראמפ כן".

מיכל קוטלר-וונש הגיבה על פרסום ההד הגדול: "השבוע נחשפנו שוב להכרח להתמודד עם המוסר הכפול, המאפשר את המשך קיום תרבות החסינות, בהקשרים שונים. ספציפית, הדיון אמנם חשף את המוסר הכפול ביישום מדיניות טוויטר בנוגע לאנטישמיות. עם זאת, חשוב להכיר שזהו אתגר רחב בהרבה. הוא רלוונטי לא רק לפלטפורמות החברתיות אלא גם מחוצה להן".

"חיוני לחשוף ולשים קץ למוסר הכפול של טוויטר המאפשר לוירוס האנטישמיות להשתולל ברשת ולזלוג לרחוב, ביתר שאת בצל וירוס הקורונה".

"באותה המידה, הכרחי לחשוף ולשים קץ למוסר הכפול של מדינות וארגונים, האמונים על הדין הבינ״ל והשואבים מכוחו את המנדט, המאפשר להעביר סיוע וכסף לחמאס, ארגון טרור רצחני, שמחזיק בחללים ובאזרחים ישראלים, בהפרה בוטה של אותו הדין ממש".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x