xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הבחירות בארה"ב: ערב אחרון לוועידה הרפובליקנית

יומה האחרון של הוועידה הרפובליקנית יצא לדרך ואיתה גם מינויו הרשמי של טראמפ כמועמד לנשיאות ארה"ב. הנשיא ובתו הגיעו לנאום מול קהל של כ-1,500 איש, איוונקה טראמפ התייחסה ליחסים עם ישראל: "אבי נקט בגישה חדשה במזרח התיכון - והוביל את הסכם השלום הגדול ביותר באזור ב-25 השנים האחרונות"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הנשיא טראמפ בועידה הרפובליקנית
הנשיא טראמפ בועידה הרפובליקנית

הלילה (בין חמישי לשישי) נערך יומה הרביעי והאחרון של הוועידה הרפובליקנית בבית הלבן. בוועידה נאם טראמפ ובתו איוונקה – ואושרה מועמדותו של טראמפ לנשיאות באופן רשמי.

בסיום נאומו, שנגע בנושאים שמעסיקים רבים מהאמריקאים, אמר הנשיא: "אנחנו נהפוך את אמריקה לגאה וגדולה הרבה יותר משהייתה. אני מאוד גאה להיות המועמד של המפלגה הרפובליקנית".

בנאומו טראמפ התייחס למצב במזרח התיכון והסכם השלום בין ישראל לאמירויות. "כשנכנסתי לתפקיד, המזרח התיכון היה כאוס מוחלט", אמר טראמפ. "דאע"ש השתולל, אירן התעצמה, וסופה של המלחמה באפגניסטן לא נראה באופק. נסוגתי מהסכם הגרעין החד צדדי עם אירן".

בתו של נשיא ארה"ב, איוונקה טראמפ, עלתה גם היא לנאום בוועידה ואמרה: "אבי נקט בגישה חדשה במזרח התיכון. שמעתי מנהיגים שאמרו לאבי לא להעביר את השגרירות לירושלים – אבל הוא קיים את הבטחתו. רק לפני כמה שבועות הוא הוביל את הסכם השלום הגדול ביותר במזרח התיכון ב-25 השנים האחרונות". איוונקה הוסיפה: "וושינגטון לא שינתה את אבי – אבא שלי שינה את וושינגטון".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x