xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

האפיפיור מגנה מפגינים נגד הסגר ומאשים אותם בכך שהם חושבים רק על עצמם

האפיפיור פרנציסקוס מתח ביקורת על המפגינים במדינות ברחבי העולם על הסגר בשל נגיף הקורונה, האפיפיור בן ה-83 אמר, כי "אנחנו צריכים לשנות ולקחת אחריות על אחרים"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום: Pixabay
אילוסטרציה צילום: Pixabay

האפיפיור פרנציסקוס מתח ביקורת על מפגינים נגד הסגר במדינות שונות, ועל אלה שמתלוננים על צעדים מגבילים במהלך מגיפת נגיף הקורונה, והאשים אותם באנוכיות.

האפיפיור אמר כי חלה עלייה במי שחושב רק על עצמו, וטען כי חייב להיות שינוי.

דבריו מגיעים על רקע הפגנות באיטליה ובספרד, מפגינים התעמתו עם המשטרה ביום שישי האחרון בשל הגבלות שנועדו לרסן את התפשטות הנגיף, האפיפיור אמר כי עדיין יש תקווה "שיש מי שלוקח אחריות כלפי אחרים ומחפש פיתרון כדי שאף אחד לא יישאר מאחור". הוא טען שהמגפה הביאה מודלים ארגוניים למשבר, וטען כי הקורונה חשפה עוולות רבות, כשלים חברתיים ובריאותיים.

לדבריו, מדינות המנסות להציל את כלכלתן על חשבון הבריאות של האזרחים, מסתכנות. "אנחנו לא יוצאים מהמשבר, אך באותה מידה אנחנו יכולים להשתפר או להיות במצב רע עוד יותר, אבל אף פעם נשאר אותו דבר", אמר האפיפיור.

הוא הוסיף: "למשברים יש יכולת להחמיר את העוולות הקיימות אליהן אנחנו רגילים ושאותן יכולנו להצדיק באופן לא מודע; אך הן יכולות להדגיש שיטות עבודה מומלצות".

"מצד אחד יש לנו 'גיבורים עירוניים' אותנטיים חמושים בסולידריות ובמחויבות שקטה, קונקרטית ויומיומית, אלה שלוקחים אחריות כלפי אחרים ומחפשים פתרונות קונקרטיים כך שאף אחד לא יישאר מאחור".

האפיפיור גינה את המפגינים נגד הסגר ואמר: "מצד שני, יש לנו עלייה במספרם של אלה שהרוויחו ללא רחם מבעיות של אחרים, אלה שחושבים רק על עצמם, שהפגינו או התלוננו על צעדים מגבילים מסוימים, ואינם מסוגלים להבין כי לא לכולם יש את אותם היכולות והמשאבים להתמודד עם המגפה, אנחנו צריכים שינוי".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x