xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

האפיפיור למאמיניו: "יש להקפיד לשמור על החוקים בגלל הגברת הזו בשם קוביד"

דבריו של האפיפיור פרנסיס הגיעו במהלך נאומו השבועי בוותיקן כשהוא רחוק ממאמיניו במהלך הנאום ללא מסכה, הוא תיאר את מגפת הקוביד 19 כ'גברת' שיש לציית לה, אך הוא ועוזריו הקרובים ביותר לא עטו מסיכות
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

פרנציסקוס התנצל בפני אנשים שלא היו מספיק קרובים אליו, "אני אשאר כאן למעלה, הייתי מאוד רוצה לרדת ולברך את כל אחד מכם, אבל עלינו לשמור על מרחק" אמר לקהל של כמה מאות כמעט כולם עם מסכות. "אם אני יורד, מיד אנשים יקימו קבוצות ויגידו שזה נגד ההוראות של אמצעי הזהירות, עלינו להיות עם זהירות מול הגברת הזו בשם 'קוביד', שעושה לנו הרבה נזק," הוסיף.

האפיפיור ורוב העוזרים והמתרגמים על הבמה לא עטו מסכות, משמרות של חיילים שוויצרים המגנים על המקום וצלמים רשמיים על הבמה עטו מסכות, אך בישופים וכמרים שקיבלו את פני האפיפיור מקרוב הסירו את המסכות כשניגשו אליו. האפיפיור שריאה אחת שלו עברה טיפול וכריתה של חלק ממנה בגלל מחלה כשהיה צעיר, ספג אש, בעיקר ברשתות החברתיות, על שלא תמיד לבש מסכה בפומבי.

ב-20 באוקטובר הוא לבש מסכה במשך כמה שעות בתפילה ברומא עם מנהיגים דתיים אחרים, והסיר אותה רק כשדיבר, בשבת האחרונה איש בספרייתו הפרטית של האפיפיור לא לבש מסכה כשדיבר עם ראש ממשלת ספרד פדרו סאנצ'ס ומשלחתו. כך דווח ה"דיילי מייל".

בשיחת ועידת וידאו עם עיתונאים ביום שלישי עם הכומר אוגוסטו זמפיני, חבר ועדת הוותיקן שהקים האפיפיור כדי לייעץ לו לגבי ההשפעות החברתיות של משבר הקורונה, אמר זמפיני, כי הוא מודע לחוסר עקביות של האפיפיור. "אנחנו מנסים לשכנע אותו, אנחנו כמעט שם," אמר זמפיני.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x