xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

האמריקאים מרגיעים את מועצת יש"ע: "לא נדרוש הקפאת בנייה ביישובים הישראליים ביהודה ושומרון"

לאור החשש של מועצת יש"ע על הקפאת בניה בהתנחלויות מבודדות, אומר פקיד אמריקאי בכיר. "ההחלטה כיצד לבנות בשטח המובלעות תהיה על פי שיקול דעתה של מדינת ישראל והבנייה לא בהכרח תהיה אנכית." הוא ציין כי מגבלה זו תימשך ארבע שנים ולא יותר.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

בתגובה לטענות ראשי מועצות ביו"ש כי חזון השלום של הנשיא טראמפ מחייב אותם להקפיא את הבנייה ב-15 יישובים פנימיים, אומר פקיד בכיר אמריקאי לכתב המדיני של "ישראל היום"- אריאל כהנא: "מומלץ למי שאינם בקיאים בתוכנית לקרוא אותה בעיון" חזון השלום של הנשיא טראמפ לא דורש את הקפאת בנייה ביישובים הישראליים ביהודה ושומרון.

כך אומר פקיד אמריקני בכיר בעקבות טענות של חלק ממנהיגי המתיישבים, לפיהן תכנית טראמפ מחייבת הקפאת בנייה בחלק מהיישובים ביהודה ושומרון. הפקיד הבכיר הוסיף כי גם במובלעות לא תהיה הקפאת בנייה. הנציג האמריקני הסביר כי: "החזון לשלום מדבר בעד עצמו ואנו ממליצים למי שאינו מעודכן לקרוא אותו בעיון."

הפקיד הסביר כי "הקפאת הבנייה (הישראלית) היחידה שהתוכנית דורשת היא לאזור המיועד למסור לפלסטינים בעתיד, אם יעמדו בתנאי התוכנית".

הוא הוסיף כי גם כיום, באזור זה אין יישובים יהודיים. בנוגע ל-15 היישובים היהודיים שהתוכנית מכנה "מובלעות", הסביר הפקיד הבכיר כי הם יהיו נתונים למגבלה חלקית של הבנייה אך לא להקפאה. לדבריו: "אין הקפאה במובלעות. לאחר שוועדת המיפוי תאשר את הפרמטרים של המובלעות, תתאפשר בהם בנייה גם בארבע השנים הבאות". לדבריו, ההחלטה כיצד לבנות בשטח המובלעות תהיה על פי שיקול דעתה של מדינת ישראל והבנייה לא בהכרח תהיה אנכית. הוא ציין כי מגבלה זו תימשך ארבע שנים ולא יותר.

יצויין כי ועדת המיפוי הישראלית – אמריקנית קיימה דיונים רבים אך עדיין לא סיימה את עבודתה. לכן בשלב זה עדיין אין מפת ריבונות מוסכמת.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x