xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

האמריקאים למועצת יש"ע: "כפויי טובה" יושב ראש מועצת יש"ע: "תוכנית השלום של טראמפ מוכיחה שהוא לא ידיד של ישראל"

מתקפה חריגה של גורמים בממשלת האמריקאי על מועצת יש"ע, לאחר דבריו של יושב ראש מועצת יש"ע דוד אלחייני שאמר: "טראמפ הוכיח שהוא לא ידיד אמת של ישראל"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

תוכנית השלום של טראמפ ממשיכה לפצל את הימין. אחרי פגישתם של ראשי מועצת יש"ע אתמול (שלישי) עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, וניסיונות השכנוע של ראשי מועצת יש"ע אצל גורמים פוליטיים בכירים, במטרה לסכל את התוכנית, אומרים גורמים בכירים בממשל האמריקאי כי ראשי מועצת יש"ע הם: "כפויי טובה" כך פרסמה העיתונאית כרמל דנגור בכאן 11.

דבריהם של הגורמים בממשל האמריקאי מגיעים בעקבות דבריו של יושב ראש מועצת יש"ע ב״הארץ״ שם אמר כי תוכנית השלום של הנשיא טראמפ מוכיחה שהוא לא ידיד של ישראל. עוד אמר דוד אלחייני ב״הארץ״: "הנשיא דונלד טראמפ וחתנו ג'ארד קושנר הוכיחו בתוכנית המאה שהם אינם ידידי אמת של מדינת ישראל ואינם חושבים על האינטרסים הביטחוניים וההתיישבותיים שלה"

יושב ראש ימינה נפתלי בנט צייץ בטוויטר בעקבות הדברים: "הנשיא טראמפ הוא ידיד ענק של מדינת ישראל, וכולנו אסירי תודה על תמיכתו במלחמה בתוקפנות איראנית, בהעברת השגרירות, בהכרת רמת הגולן ובצעדים נוספים. נקודה".

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' הגיב: ‏הנשיא טראמפ הוא אחד מידידיה הגדולים של מדינת ישראל בכל הדורות! מי שהביא אותו לתכנית מסוכנת שכוללת את חלוקת הארץ והקמת מדינה פלשתינית הוא נתניהו, שדוגל בכך מאז נאום בר אילן, ושכנע את הנשיא (שקשה לצפות ממנו לדעת טוב יותר מה טוב לישראל מראש הממשלה שלה) שזה מה שטוב לישראל. הוא הבעיה".

השר אלקין בגל"צ בנוגע לריבונות: "אני מקווה שהימין הישראלי לא יעשה את הטעות ההיסטורית של הפלסטינים, שלא פספסו הזדמנות לפספס הזדמנות".

ראש הממשלה נתניהו כתב: "אני מגנה בתוקף את דבריו של יו"ר מועצת יש"ע. הנשיא טראמפ הוא ידיד גדול של מדינת ישראל. הוא הוביל מהלכים היסטוריים לטובת מדינת ישראל וביניהם: הכרה בריבונות ישראל ברמת הגולן, הכרה בירושלים כבירת ישראל, העברת השגרירות האמריקנית לירושלים והכרה בחוקיות של מפעל ההתיישבות ביו"ש. חזון השלום של הנשיא טראמפ כולל הכרה בישראל כמדינה יהודית, שליטה ביטחונית של ישראל בכל השטח מערבית לירדן, ירושלים מאוחדת, פירוק החמאס מנשקו, מניעת כניסת פליטים לישראל ועוד. מצער שבמקום הכרת הטוב יש מי שמתכחש לידידות זו שלא הייתה גדולה ממנה.״

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x