xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

האמא מתחננת: "בתי מוחזקת בתנאים קשים בכלא האירופי אנא עזרו לנו להציל את חייה"

לפני כחודש וחצי ארבע צעירות ישראליות, נעצרו בוורנה שבבולגריה בחשד להברחת קרוב ל-100 ק"ג גת. דבר המותר לשימוש בישראל, אך אסור במדינות אירופה. הבנות נמצאות מאז במעצר, ומשפחתה של אחת מהן מתחננת לעזרה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
בית מעצר אילוסטרציה: צילום Pixabay
בית מעצר אילוסטרציה: צילום Pixabay

"שלום שמי טלי זוארץ, בכאב ובפחד אדיר אני פונה אליכם ומתחננת לעזרתכם בשחרור בתנו האהובה רבקה מהכלא". כך כותבת אמא של רבקה. "בתנו נסעה עם חברות לאירופה והולכה שולל לנסוע עם משהו חוקי בישראל אך לא חוקי לאן שהיא נסעה. היא נעצרה בשדה התעופה והתביעה דורשת 15 שנות מאסר, היא רק בת 22 ועכשיו חייה בסכנה".

האמא מספרת כי "עשינו את כל מה שאנחנו יכולים כדי להשיב אותה הביתה – שכרנו עורך דין המתמחה בתיקים מסוג זה וההוצאות היו הרבה יותר ממה שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו. אני טבחית, בעלי זיו מורה, אנחנו פשוט משפחה רגילה, מעולם לא חשבנו שדבר כזה יכול לקרות לנו".

"הם שומרים את רבקה במקום איום ונורא, מוקף בפושעים אלימים. הם יודעים שהיא ישראלית ויהודייה והם שונאים אותה בגלל זה. היא מתקשרת אליי מהכלא בוכה מפחד ואין לי שום דרך לומר לה בכנות שהיא תוכל לחזור הביתה בקרוב. היא פשוט ילדה צעירה ומתוקה ממשפחה דתית, שעשתה טעות מטופשת בגלל מישהו שרימה אותה, זה באמת מקרה של פידיון שבויים. אנו מתחננים שתעזרו לנו להחזיר את בתנו הביתה, לעזור לנו להרשות לעצמנו את ההוצאות המשפטיות כדי שתוכל לצאת מהכלא, ובינתיים להרשות לעצמנו לפחות להביא לה אוכל כשר".

האמא פנתה לעם ישראל בבקשה לעזור להם בתרומות.

ארבעתן עוכבו בשדה התעופה בוורנה בגין הברחת גת, כמות הגת הכלולה ברשימת התרופות האסורות בסיכון גבוה בבלוגריה הינה 93 ק"ג, עלי הגת היו בחמש מזוודות תיירים. ב-9 בספטמבר, לפני הצהריים, הגיעו ארבעת הנשים הישראליות לשדה התעופה של וורנה בטיסה מתל אביב. הן לא היו חלק מקבוצת תיירים מאורגנת, הן תכננו להתארח במלון ולטוס חזרה לתל אביב ב-11 בספטמבר. כך דיווחה התקשורת הבולגרית.

חמש המזוודות היו על המסוע, ומשהו השתבש לפתע, הנשים בגילאי 18 עד 21 הבינו שמשהו חשוד, והשאירו את המזוודות על המסוע. לאחר מכן הן עזבו את שדה התעופה עם מטען היד שלהן בלבד. המטען ה"נשכח" נבדק על ידי אנשי המכס, ומשטרת הגבולות, והנשים נעצרו. העונש על הברחה כזו עלול להגיע עד ל-15 שנות מאסר ובקנס בסך מאות אלפי יורו.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
2 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
2
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x