xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

האם תהיה מלחמה קרה בין ישראל לירדן

בירדן מזהירים מסיפוח: מהלך של החלת ריבונות ביהודה ושומרון יפגע בקשרים הביטחוניים והכלכליים. "ניכנס למלחמה קרה", הזהירו בכירים בירדן.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
המלך היום (צילום בית המלוכה הירדני)
המלך היום (צילום בית המלוכה הירדני)

‏בעקבות אזהרת מלך ירדן, גורמים בעמאן המקורבים לשלטון מעריכים בשיחה עם 'כאן חדשות' כי למהלך הסיפוח יהיו מספר ריקושטים: פגיעה ביחסים הצבאיים והביטחוניים כולל סוגיית שיתוף המידע המודיעיני. פגיעה בשת"פ הכלכלי – סוגיית הגז והמים. מלחמה קרה במישור הדיפלומטי – סגירת שגרירויות.

‏אותם גורמים אומרים כי שני הצדדים מפיקים תועלת מהסכם השלום ולא רק צד אחד ולכן טיפשי לומר שירדן זקוקה לו יותר מאשר ישראל. הם גם מעריכים שחלקים מההסכם עלולים להיות מושעים מהצד הירדני במצב של סיפוח, אך ביטולו המוחלט כרגע לא נראה באופק. כך מדווח רועי קייס בכאן 11.

‏בעקבות אזהרת מלך ירדן, גורמים בעמאן המקורבים לשלטון מעריכים בשיחה עם 'כאן חדשות' כי למהלך הסיפוח יהיו מספר ריקושטים: 1. פגיעה ביחסים הצבאיים והביטחוניים כולל סוגיית שיתוף המידע המודיעיני. 2. פגיעה בשת"פ הכלכלי – סוגיית הגז והמים. 3. מלחמה קרה במישור הדיפלומטי – סגירת שגרירויות, ‏אותם גורמים אומרים כי שני הצדדים מפיקים תועלת מהסכם השלום ולא רק צד אחד ולכן טיפשי לומר שירדן זקוקה לו יותר מאשר ישראל. הם גם מעריכים שחלקים מההסכם עלולים להיות מושעים מהצד הירדני במצב של סיפוח, אך ביטולו המוחלט כרגע לא נראה באופק.

כזכור בשבוע שעבר ‏מלך ירדן איים בראיון ל'דר שפיגל' הגרמני: כי "אם ישראל תספח שטחים בגדה ביולי, זה יוביל להתנגשות גדולה עם ירדן." הוא הוסיף כי "בוחנים את כל האופציות".

‏בתשובה לשאלה האם הצעד יפגע בהסכם השלום אמר המלך."אני לא רוצה לאיים אבל נבחן את כל האפשרויות במידה ויתרחש סיפוח".

‏המלך הוסיף כי אם הרשות הפלסטינית תקרוס הדבר יגביר את הכאוס והקיצוניות באזור. המלך הדגיש כי הפתרון היחיד לשלום בין ישראל לפלסטינים הוא שתי מדינות, וכי הליגה הערבית מסרבת למדינה אחת בין הירדן לים.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x