xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

נבחרי הציבור מאמינים כי החלת הריבונות תתקיים? בדקנו

גורם בליכוד לחדשות DFN: "לדעתי פיספנו את נושא הריבונות, כחול לבן עושים בעיות, גם טראמפ כנראה יוחלף על ידי ביידן. גם הקמפיין של ימינה לא כל כך מוסיף"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

האם נבחרי הציבור חושבים שהסיפוח יקרה היום? גורם בליכוד לחדשות DFN: "לדעתי פיספנו את נושא הריבונות, כחול לבן עושים בעיות, גם טראמפ כנראה יוחלף על ידי ביידן. גם הקמפיין של ימינה לא כל כך מוסיף"נתניהו דיבר הרבה על החלת הריבונות במיוחד לפני הבחירות. אך האם הוא יקרה היום? שאלנו כמה נבחרי ציבור.

החלת הריבונות הוא הנושא המדובר, למרות כל נושאי הבריאות והכלכלה, הריבונות היתה בראש הקמפיין של הימין במהלך כל קמפיין הבחירות.לאחר שהתאריך נדחה כבר להיום. רבים מחברי הכנסת וראשי המועצות ביו"ש מודים לנו בשיחות פרטיות איתנו ש"היום בדוק, זה כבר לא יקרה".

יש כאלה שאפילו התייאשו לגמרי מנתניהו ואמרו: "הריבונות כבר לא תהיה".אז מה נבחרי הציבור בקרב הימין חושבים? השאלה לנבחרי הציבור היתה: "בעקבות הגמגום בתאריך היעד של הריבונות, האם לדעתך הסיפוח יקרה היום?"

"לדעתי פיספנו את נושא הריבונות" אומר גורם בליכוד "גם כחול לבן עושים בעיות, גם טראמפ כנראה שיוחלף על ידי ביידן. גם הקמפיין שימינה לא כל כך מוסיף".

"אינני יודע מה מוגדר ״גמגום״ אומר השר צחי הנגבי (הליכוד) "יש דיאלוג נמרץ עם הממשל האמריקאי כדי לממש בקרוב את חזון החלת הריבונות המיוחל, ללא פגיעה בהתיישבות ובערכים לאומיים גורליים. אני מאמין שבקרוב נדע עד כמה ארה״ב שותפה לחזון של ראש הממשלה".

"לא מכיר אף אחד שאמר שהריבונות תחול היום" אומר יושב ראש מועצת בנימין, ישראל גנץ. "הייתי עם נתניהו לא מעט פעמים, ודובר שחלון הזמנים מתחיל ב 1.7 ונמשך להערכתי פחות מחודש, אך זה אכן חשש כבד, להערכתי היום לא יהיה כלום, אולי בימים הקרובים" הוא מסכם.

"אני פועל לקידום החלת הריבונות בהקדם האפשרי" אומר מיקי זוהר, יו"ר הקואלציה (הליכוד) "אני יודע שרה"מ עוסק בכך בחלק גדול משעות היום כשהוא מתפנה מעיסוקיו האחרים הקשורים למאבק בנגיף הקורונה, רה"מ עושה זאת מתוך הבנה שמדובר פה בהזדמנות הסטורית לעם ישראל שאסור לנו לפספס."

"זה לא גימגום לדעתי" אומר חבר הכנסת שלמה קרעי.(הליכוד) "זה תהליך, וזה יקח זמן".

"אני מאמין לראש הממשלה" אומר השר אלי כהן (הליכוד) "אך זה לא נראה לי שיתקיים היום, אם זאת צריך לקוות שזה יקרה".

ח"כ סמוטריץ (ימינה) לא מאמין. ואומר כי "יש מישהו בעולם שחושב שנתניהו יחיל היום ריבונות?!"חבר הכנסת פוטין מולא (הליכוד) מסכם בשתי מילים. "נראה היום".

ח"כ קטי שטרית אמרה: "עומדת בפנינו הזדמנות היסטורית להחלת ריבונות בשטחי יהודה ושומרון. החלת ריבונות היא משימת חייו של נתניהו. 8 שנים הוא עמד על המשמר מול אובמה שהיה נשיא עוין לישראל. רה"מ מטיל את כל כובד משקלו על כך שהתכנית הסופית תהיה טובה עבור ישראל. הצוות האמריקאי נמצא בישראל וזה מצביע על הרצינות להחיל ריבונות. לא היה חבר טוב יותר לישראל מאשר הנשיא טראמפ, זו השעה לריבונות!".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x