xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

האם יש לקים ג'ונג און כפיל? צפו ותחליטו

הגולשים בטוחים שחשפו כיצד הרודן הצפון קוריאני נוהג להשתמש בכפילים בחלק מהופעותיו הפומביות; "מדובר בשני אנשים שונים לחלוטין"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
קים ג'ונג און אילוסטרציה: צילום Pixabay
קים ג'ונג און אילוסטרציה: צילום Pixabay

בחודשים האחרונים דיווחנו כאן על מספר היעלמויות הקשורות לקים ג'ונג און. הגולשים ברחבי העולם עדיין חוקרים סביב ההעילמות, והתאוריה החדשה שמשתוללת ברשת בימים האחרונים גורסת כי קים ג'ונג און שצולם בחנוכת המפעל ב-1 במאי כלל לא היה המנהיג העליון של צפון קוריאה – אלא כפיל.

ג'ניפר זאהנג, בלוגרית סינית עם מאות אלפי עוקבים ברשת, התייחסה לתיאוריה הזו בשרשור בחשבון הטוויטר שלה, בו היא טענה שניתן לראות בבירור כי לא מדובר באותו אדם באמצעות השוואה בין התמונות.

זאהנג צירפה לציוץ ארבעה תמונות של העריץ מתחילת החודש ותמונות ישנות שלו: "האם קים ג'ונג און האמיתי הופיע ב-1 במאי?", כתבה הבלוגרית הסינית. "ארבעה דברים שעליכם לשים לב אליהם: 1. השיניים. 2. האוזניים. 3. השיער. 4. אחותו".

לואיס מנש, לשעבר חברת הפרלמנט הבריטי, טענה כי מדובר בכפיל גרוע. "זה לא כפיל טוב", כתבה. "הסתכלו על השיניים ועל השפה העליונה. מדובר בשני אנשים שונים לחלוטין".

מנש טענה גם כי לקים ג'ונג און האמיתי יש נקודות חן על פניו, מה שלא ניתן לומר על זה מחנוכת המפעל. מנש הוסיפה: "לקים ג'ונג און האמיתי יש נקודת חן על צדו השמאלי של האף ונקודת חן נוספת על צדו הימני של הסנטר. הוא מת".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
2 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
2
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x