xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

האייפון החדש של אפל הוא הטלפון המסקרן ביותר של החברה

ב-15 באפריל הושק האייפון החדש בהשקה צנועה למדי. עם מחיר שפוי ומפרט איכותי, הוא הטלפון המסקרן של השנה.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אייפון
אייפון

ב-15 באפריל הוכרז האייפון se החדש של אפל. הוא אחד הטלפונים המסקרנים ביותר שאפל הוציאו אי פעם. עם חזרה לעיצוב הדור הישן, לאנשים שאוהבים קטן אך לא מתפשרים על האיכות.

האייפון בעל מצלמה אחריות של 12 מגה פיקסל ועם אפשרות לצילום ווידיאו באיכות 4K, המצלמה הקדמית היא בעלת 7 מגה פיקסל, ועושה רושם שאפל לא התפשרו על האיכות כי המעבד של הפלאפון הוא לא אחר מהA13 bionic החדש, אשר משמש גם את הטלפון הטוב ביותר של אפל, אייפון 11 pro max.

לאחר הביקורת על המחיר הגבוה של מכשירי אפל החדשים, אפל הבינו את הביקורת והאייפון החדש נמכר החל מ- 1959 ש״ח בלבד. סכום זעום למדי למכשיר עם מעבד עוצמתי ומצלמה איכותית. האייפון החדש הוא מכשיר האייפון הזול ביותר שניתן למצוא כיום. ולמי שלא מחפש את האייפון החדשני ביותר והטוב ביותר זה האייפון המושלם בשבילו.

גודלו 4.7 אינץ׳, והוא בא עם מסך לא מלא, כמו העיצוב הקודם של אפל. עם כפתור הבית ואיתו ה- Touch ID האהוב. עושה רושם שאפל התכוונו לרצות את רצונם של אוהבי הדור הישן של מכשירי אפל. אך עם המחיר המוזל באים גם חסרונות. הסוללה של האייפון היא בעלת 1821 מיליאמפר. ומחזיקה יום שלם בשימוש בינוני.

האייפון רחוק מלהיות מושלם. המצלמה טובה אך רחוקה מלהיות מושלמת, וגם הסוללה לא איכותית מספיק. אבל יחסית למחיר, האייפון מספק חווית איכות מצוינת. למי שמחפש אייפון זול, קומפקטי ואיכותי, אין ספק שהאייפון החדש מספק לגמרי את הסחורה, ומספק תמורה טובה למחיר. מהיום, כל אחד יכול להרשות לעצמו אייפון, במחיר שפוי.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x