xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

האיחוד הלאומי בקמפיין נגד המדינה הפלסטינית המסתתרת מאחורי תוכנית הריבונות

באיחוד הלאומי יוצאים הערב בקמפיין נגד תוכנית המדינה הפלסטינית המתוכננת כפי שפורסמה וקובעים: זו לא החלת ריבונות זו מדינה פלסטינית. יו״ר האיחוד הלאומי ח״כ בצלאל סמוטריץ׳: ״בריבונות אמיתית נתמוך בכל הכח. מול מדינה פלסטינית נעמוד כחומה בצורה״
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
קמפיין הרשת של האיחוד הלאומי
קמפיין הרשת של האיחוד הלאומי

באיחוד הלאומי יוצאים הערב בקמפיין נגד תוכנית המדינה הפלסטינית המתוכננת כפי שפורסמה וקובעים: זו לא החלת ריבונות זו מדינה פלסטינית. יו״ר האיחוד הלאומי ח״כ בצלאל סמוטריץ׳: ״בריבונות אמיתית נתמוך בכל הכח. מול מדינה פלסטינית נעמוד כחומה בצורה״.

האיחוד הלאומי בקמפיין נגד המדינה הפלסטינית המסתתרת מאחורי תוכנית הריבונות. הקמפיין בכותרת ״שובה של המכבסה״, מזכיר כיצד אירועים משמעותיים וכואבים לאזרחי ישראל כובסו לטובת שיווקם לדעת הקהל הישראלית: המילה טרור שהפכה לקורבנות השלום, הגירוש שהפכה להתנתקות , טילים שהפכה לטפטופים ונסיגות שהפכה לפעימות.

באיחוד הלאומי אומרים כי גם כעת המילה ריבונות היא לא יותר ממילה מכובסת למדינת טרור פלסטינית. לראשונה ממשלה בישראל תחתום על מפה עם נכונות ישראלית להקמת מדינה פלסטינית על 70% משטחי יו״ש תוך הבטחת רצף טריטוריאלי, ארוע אשר לא קרה אף בהסכמי אוסלו.

בנוסף ישראל תסכים לחנק והקפאת יישובי יהודה ושומרון. עוד מוסיפים באיחוד הלאומי כי התנאים המוצבים לפלסטינים בתכנית עלולים להתבטל ע״י כל ממשל חלופי שיוקם בארה״ב או אפילו ע״י ראש הממשלה החליפי המיועד בני גנץ ומזכירים כי נתניהו עצמו כבר קבע תקדים של ויתור על תנאים אותם הציב בעצמו בהסכם חברון.

לצד הסרטון ילווה הקמפיין במודעות רשת עם עובדות מטרידות מתוך תכנית המאה אשר צפויות לפגוע בהתיישבות ולאפשר הקמת מדינה פלסטינית.

קמפיין הרשת

יו״ר האיחוד הלאומי ח״כ בצלאל סמוטריץ׳: ״יותר מדי פעמים מדינת ישראל הלכה לויתורים ולכינונה של מדינה פלסטינית ובתגובה קיבלנו הרוגים וטרור. ארץ ישראל אינה נושא למו"מ והקמת מדינה פלסטינית זו לא אופציה. אנו תומכים בהחלת הריבונות על חבלי המולדת ביהודה ושומרון, אנחנו מתנגדים מכל וכל להקמת מדינת טרור בלב ארץ ישראל. אדוני ראש הממשלה תביא מפת ריבונות אמיתית ותמצא אותנו תומכים בך במלוא הכח מהאופוזיציה. תקדם מפת מדינה ערבית בלב ארץ ישראל, תמצא אותנו כחומה בצורה.״

מנכ״ל האיחוד הלאומי יהודה ולד: ״אנחנו רוצים ריבונות וניתן להשיג פה מהלך היסטורי, ולכן כל כך חשוב שכולנו יחד נעמיד דרישה ברורה לתקן את המפות ולמנוע הקמת מדינה פלסטינית וכל פגיעה בהתיישבות. עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה זה לא סתם סלוגן, זה החזון של ארץ ישראל השלמה שאסור לנו לוותר עליו. לעולם.״

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x