xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

האיחוד הארופי יעניק סיוע למדינות ביבשת בגובה של 750 מיליארד אירו

27 מנהיגי האיחוד האירופי סיכמו על חבילת ענק שנועדה לסייע לכלכלות ביבשת להשתקם; מקרון בירך "הסכם היסטורי"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הפרלמנט האירופאי: צילום Pixabay
הפרלמנט האירופאי: צילום Pixabay

במשך חמישה ימים דנו מנהיגי האיחוד האירופי במהלך. הבוקר יצא "עשן לבן" כאשר יו"ר הוועידה, שארל מישל מבלגיה, צייץ "הסכם" ב-3:15 לפנות בוקר (שעון גריניץ'). לאחר מכן הודיע מישל במסיבת עיתונאים: "ההסכם משדר מסר שאירופה היא כוח פועל, זה לא רק עניין של כסף – מדובר בעובדים ומשפחותיהם, מקומות העבודה שלהם, בריאותם וטיב חייהם".

התוכנית כוללת תקציב של 750 מיליארד אירו לקרן התאוששות, שתטפל קודם כל במדינות שכלכלתן נפגעה באורח הקשה ביותר. מתוך הקרן, 390 מיליארד יוקצו למענקים שלא יוחזרו – והיתר יוקצה להלוואות בריבית נמוכה. עוד סוכם על תקציב של יותר מ-1.8 טריליון אירו, שיוקצה לשבע השנים הקרובות. לאחר ההכרזה על התוכנית, האירו עלה לשער של 1.147 דולרים – הגבוה ביותר בארבעת החודשים האחרונים. 

"אני מאמין שההסכם הזה הוא רגע מכריע במסע של אירופה, רגע שיזניק אותנו לעבר העתיד". נשיא צרפת עמנואל מקרון הוסיף: "ההסכם הוא רגע היסטורי באמת". מקרון הוסיף כי הוא משוכנע שתוכנית ההתאוששות ותקציב הענק יוכלו להתמודד עם מפגת הקורונה.

"זו הייתה פסגה ארוכה ומאתגרת", אמר ראש הממשלה האירי מייקל מרטין. על פי הדיווחים מהוועידה, הנשיא הצרפתי עמנואל מקרון איבד אתמול את סבלנותו, דפק באגרופו על השולחן והביע זעם על "החסכנים" לדבריו. גם ראש הממשלה הפולני מורבייצקי הצטרף לביקורת וגינה את "המדינות האגואיסטיות והקמצניות" שחושבות לדבריו רק על האינטרס שלהם.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x