xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

האחוזה של ג'פרי אפשטיין בפאלם ביץ' בה הוא עבר על החוק תושמד על ידי היזם שקנה את המקום

היזם שקנה ​​את האחוזה של ג'פרי אפשטיין, תמורת 18 מיליון דולר, יהרוס את כל המתחם כדי לנסות למחוק את כל הזיכרונות מהמיליארדר שנמצא מת בתאו בכלא לאחר שנעצר בעוון סחר בקטינות, במקום יבנה בית ענק חדש
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אחוזה אילוסטרציה: צילום Pixabay
אחוזה אילוסטרציה: צילום Pixabay

אפשטיין שנמצא מת בתאו בכלא לאחר שנעצר בעוון סחר בקטינות באוגוסט 2019, רכש את הבית בשנת 1990 תמורת 2.5 מיליון דולר, כך על פי רישומי הנכסים הרשמי של המדינה.

האחוזה בפלורידה שבו ג'פרי אפשטיין סחר בנערות צעירות, נקנה על ידי יזם נדל"ן שמתכנן להרוס אותו ולהתחיל שוב, לאחר שלושה חודשים שהמקום לא נמכר. אחוזת פאלם ביץ' בקו החוף, קצת יותר מקילומטר וחצי ממגרש הגולף מאר-לאגו של דונלד טראמפ, יצאה לשוק ביולי תמורת 21.995 מיליון דולר. ביום שני אמר טוד מייקל גלייזר, יזם נדל"ן בפלורידה ל'וול סטריט ג'ורנל', כי הוא חתם על חוזה לרכישת הנכס, והוא אמור היה לסגור את הרכישה סופית בדצמבר.

הוא מתכנן להרוס את הנכס ולהחליפו לבית בגודל 14,000 רגל, "פאלם ביץ' ישמח מאוד שהוא יעלם," אמר. הנכס היה נעול למעלה מ-18 חודשים, מאז מעצרו של אפשטיין, ועברו רישום במילים עם הכיתוב 'נעלם אבל לא נסלח' בצבע אדום.

הוא סירב לאשר את המחיר, אך אמר כי קיבל הנחה. מקורות מסרו לעיתון כי מחיר המכירה היה סביב 18 מיליון דולר. גלייזר ידוע בבניית בתים מעוצבים ללקוחות עשירים ותובעניים, כמו בית באי הכוכבים במיאמי שנמכר לאחרונה תמורת כ-49.5 מיליון דולר.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
3 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
06/05/2023 23:23

Thanks for sharing. I read many of your blog posts, cool, your blog is very good. https://accounts.binance.com/tr/register?ref=PORL8W0Z

08/06/2023 19:36

I may need your help. I tried many ways but couldn't solve it, but after reading your article, I think you have a way to help me. I'm looking forward for your reply. Thanks.

30/06/2023 18:57

Your point of view caught my eye and was very interesting. Thanks. I have a question for you. https://www.binance.com/ph/register?ref=YY80CKRN

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
3
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x