xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

האדמו"ר מסאטמר נגד ביקורו של האדמו"ר מויז'ניץ

האדמו"ר מסאטמר נגד ביקורו של האדמו"ר מויז'ניץ אצל נתניהו. האדמו"ר מסאטמר התבטא בעניין היום בבוקר בביתו אחרי תפילת שחרית עם מניין מצומצם של מקורביו.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
האדמו"ר מויז'ניץ במעון ראש הממשלה נתניהו בירושלים
האדמו"ר מויז'ניץ במעון ראש הממשלה נתניהו בירושלים

אמש באישון ליל הגיע האד׳ מויז׳ניץ לפגישה אישית והיסטורית עם רה״מ נתניהו במעונו בבלפור זאת במטרה לשמור על קיום ההסכם הקואליציוני ומתוך דאגה לנושאי הדת וחוק הגיוס.

לאחר הביקור, האדמו"ר מסאטמר מתח ביקורת כנגד ביקורו של האדמו"ר מויז'ניץ אצל נתניהו. האדמו"ר מסאטמר התבטא בביתו היום אחרי תפילת שחרית לרגל היארצייט של המגיד מטשרנוביל זצ"ל למנין מצומצם של מקורביו. האדמו"ר דיבר על כך שאחרי חודשיים של בידוד רחוק מהחסידים ללא עריכות טישים, ללא תפילות ברבים, ללא קבלת קהל, ללא סנדקאות בבידוד בגלל הפחד שלא להיות בבית אחד עם חולה קורונה ולהידבק, הלך האדמו"ר מויז'ניץ "לביתו של ראש הכופרים שמפיץ את הכוחי ועוצם ידי, ואין לו שום דרך ארץ ויראת הכבוד להקב"ה עם חולאים רוחניים, והוא לא פחד שלשהות בבית יחד עמו הוא עלול להידבק ח"ו? אני לא מבין אותו". כך אמר האדמו"ר מסאטמר על גיסו האדמו"ר מוויזניץ.

בכירים בחסידות סאטמר מציינים כי מאתמול בערב אחרי שהוא שמע על הביקור. "הוא לא מוצא מנוחה עד היכן התדרדרו ההולכים לבחירות ומשתתפים בממשלה".

גורמים בכירים בויז'ניץ הגיבו על הדברים. "הרבי מסאטמר כנראה לא מכיר את גיסו מרן האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א, הרבי יהיה מוכן לשלם לו כרטיס טיסה, לתת לו את בית המדרש הגדול ושיגיד דברי מחאה נגדו. הרבי שלנו שעושה מהלך בעבודת השי"ת אינו חס על כבודו מאומה. ואינו חושב מה יאמרו הבריות". כך דיווח משה ויסברג באתר 'בחדרי חרדים'.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x