xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ד"ר אבישי בן חיים: "ביום ראשון מעמידים אותי למשפט"

הד"ר אבישי בן חיים, פרשן הדתות של חדשות-13, כתב: "ביום ראשון אני עומד למשפט" ועורר סערה ברשת. אטילה שומפלבי הגיב לו: "אחי, זה לא המשפט שלך, אל תחרטט".
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

הד״ר אבישי בן חיים, פרשן הדתות של חדשות 13 פירסם אתמול (חמישי) ציוץ ובו הוא אומר: ״‏ביום ראשון מעמידים אותי למשפט. ביום ראשון מתחיל המשפט שלי, משפט נגדי. ההגמוניה תגיד שזה משפט נתניהו, אולי זה מה שאפילו הוא חושב, אבל אני מרגיש ומבין היטב שזה לא המשפט הפרטי שלו. זה המשפט שלי. ושל רבים אחרים שמרגישים כמוני״. ראש הממשלה בנימין נתניהו שיתף את הסרטון בחשבון הטויטר שלו.

הציוץ של כתב הדתות אבישי בן חיים, כצפוי, עורר סערה משמאל ומימין.

בציוץ אחר הסביר אבישי בן חיים את הציוץ שעורר סערה. ‏הוא כתב: ״משפט נתניהו כחלק מהמהלך הפוסט לאומי/ציוני. האליטה, שמ1977 מזהה את הדמוקרטיה כאיום על ההגמוניה, ולכן רוצה להחליש את המערכת הפוליטית, 'הטבילה' את מערכת המשפט והפכה אותה למוקד הממלכתיות שלה, גם כדי שתשמור על ההגמוניה הכוח וההון שלה, אבל גם כדי לקדש אותה כתחליף לאתוס הלאומי הקלאסי״.

הד״ר בן חיים הגה את רעיון ״ישראל הראשונה״ ו״ישראל השנייה״. רעיון שעורר סערה ומערכת הבחירות השלישית נסובה בין היתר גם עליו.

בתגובה כתב לו הפרשן הפוליטי של- ynet, אטילה שומפלבי: ‏״אבישי, אחי, זה לא המשפט שלך. אל תחרטט את עוקביך. אתה לא נאשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים. מקורביך לא היו מעורבים בפרשיית השחיתות הביטחונית הגדולה אי פעם. אתה לא מערבב מניות, לא מקבל הלוואות שאתה לא מחזיר. אבישי, זה לא המשפט שלך זה המשפט של נאשם בפלילים ששם את עצמו לפני המדינה״.

ביום ראשון הקרוב יעמוד ראש הממשלה נתניהו למשפט בבית המשפט בירושלים. צפויה הפגנת תמיכה של הימין תחת הכותרת: "נתניהו לעולם לא תצעד לבד".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x