xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

דרמה בהונגריה: בעליו של האתר המוביל במדינה פיטר את העורך הראשי

דרמה בהונגריה; בעליו של אתר החדשות Index hu העצמאי שהיה בלתי תלוי ומוביל בהונגריה, פיטר את העורך הראשי שלו.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
עיתונים אילוסטרציה (צילום Pixabay)
עיתונים אילוסטרציה (צילום Pixabay)

צלבוקס דול, עורך האתר Index hu פוטר מתפקידו. האתר הוא גוף תקשורת עצמאי ומוביל של הונגריה, שעבר מהפך בהשפעת ראש הממשלה ויקטור אורבן.

בהודעה שפורסמה בפורטל החדשות של האתר, נאמר כי הם חוששים לחופש העיתונות. העורך שפוטר כתב: "לא במקרה מנהלי המערכת של העיתון חשו בסכנה, לאורך כל הדרך שמרתי על צוות העורכים של האתר מחובתי כעורך הראשי. אירועי השבועות האחרונים שוכנעו אותנו עוד יותר כי הונגריה זקוקה לעיתון בו כוחות חיצוניים לא מחליטים מה נכנס לעיתון ומי מנהל את העיתון הזה. שם המטרה היחידה היא ליידע את הקוראים במקום שאין רצון פוליטי או כלכלי, מקום שם אפשר לעבוד בחופשיות."

העורך רמז כי מישהו חיצוני (אולי ראש הממשלה) התערב בתוכן של האתר, והחליט ליטול ממנו את חופש העיתונות. הסיפור מעורר רעש גדול בהונגריה. בהשוואה לישראל זה כמו שהעורך הראשי של ישראל היום או ידיעות אחרונות יפוטר בהוראת ראש הממשלה.

האינדקס נתפס כאחד מאתרי החדשות העצמאיים הגדולים האחרונים בהונגריה, ומבקר מוביל של ראש הממשלה ויקטור אורבן.

בחודש יוני הזהיר דול כי אינדקס "נמצא בסכנה חמורה" ובסיכון לאבד את עצמאותו. "אנחנו רוצים אתר חדשות שבו פוליטיקאים וגורמי שלטון או אנשים הקשורים לכלכלה, בלי כוח לקבוע סיפור," אמר.

מיקלוס וסזילי, איש עסקים פרו – ויקטור אורבן, רכש נתח גדול במשרד הפרסום של אינדקס בחודש מרץ, מה שגרם לחששות מפני העצמאות העתידית של האתר, ויסזילי הפך בעבר את מתחרהו של אינדקס Origo.hu לאתר פרו-ממשלתי, אך הוא הכחיש שהוא מעוניין להפעיל שליטה על מערכת האינדקס.

אורבן שינה את הנוף התקשורתי של הונגריה מאז עלה לשלטון בשנת 2010. כלי תקשורת ציבוריים הפכו לחלק מהמדינה, בעוד שבני בריתו העשירים קנו חלק גדול ממגזר המדיה הפרטי.

אתרי חדשות עצמאיים כמו אינדקס עברו הסבה, או אימצו מערכת פרו-ממשלתית לאחר שנרכשו על ידי גופים עסקיים פרו-אורבן, לטענת מתנגדיו, אורבן שולט בתקשורת בהונגריה, וכך הצליח לנצח בבחירות כמה פעמים

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x