xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

דרום קוריאה: בתי הספר בעיר סיאול יסגרו; השיעורים יתקיימו ב'זום' עקב עליה בנדבקי קורונה

דרום קוריאה סוגרת את בתי הספר וחוזרת ללמידה מרחוק בבירה סיאול, לאחר שהמדינה סופרת עליה של נדבקים 12 ימים ברציפות בנגיף קורונה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
סיאול דרום קוריאה אילוסטרציה: צילום Pixabay
סיאול דרום קוריאה אילוסטרציה: צילום Pixabay

שר החינוך במדינה האסיתיית אמר היום כי לפחות 193 תלמידים ומורים נמצאו נגועים בשבועיים האחרונים באזור המטרופולין של סיאול. המרכז לבקרת מחלות ומניעת מחלות בדרום קוריאה דיווח על 280 מקרים חדשים של קורונה, והעלו ב-12 יום את המספר ל-3,175 נדבקים, המספר הכולל של הנדבקים במדינה עומד כעת על 17,945, כולל 310 מקרי מוות.

שר החינוך אמר כי הילדים בגנים, בתי ספר יסודיים, חטיבות ביניים יקבלו שיעורים מקוונים לפחות עד 11 בספטמבר. אך תלמידי תיכון ימשיכו ללכת לבית הספר כך שהלימודים שלהם לא יופרעו לפני בחינות מכללה קריטיות.

בעיר סיאול הענקית מתגוררת מחצית מאוכלוסיית דרום קוריאה המונה 52 מיליון תושבים במדינה. נכון ליום שלישי אחר הצהריים, 915 מקרים נקשרו לכנסיה בצפון סיאול, לאחר שהכומר שלה הוביל צעדה של אלפי מפגינים נגד הממשלה מוקדם יותר החודש. הכומר הוא בין אלה שנדבקו בנגיף.

רשויות הבריאות ביקשו מחברי הכנסייה והמפגינים לבצע בדיקה, אך רבים סרבו להיבדק, גורמים רשמיים בדרום קוריאה הביעו חשש מתיאוריות קונספירציה לפיה הממשלה עושה מניפולציות על תוצאות הבדיקה בגלל תכנית לסגירת הכנסייה."אני מפציר בכם פעם נוספת, אם ניצור אתך קשר ונבקש ממך להיבדק, בבקשה תיבדק", כך אמר קווון ג'ון-ווק, מנהל מכון הבריאות הלאומי של דרום קוריאה, במהלך תדריך על הנגיף".

עוד אמר מנהל המכון: "הקורונה לא יכולה להבחין בין עמדות פוליטיות. ולא יודעת את הסוגים השונים של דתות שקיימות. אין לזה מושג של אידיאולוגיה או אמונות. אין מצב שלווירוס יש דברים כאלה". כך אמר מנהל המכון בתקשורת.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x