xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

דרום אפריקה: אימה בחווה; אישה והוריה הזקנים נחטפו מדירתם ונרצחו באכזריות ביער סמוך ונמצאו תלויים

בתקיפה שהדהימה את המדינה שרגילה למקרי רצח קשים, הפעם הקורבנות היו שלושה בני משפחה אחת. אשה והוריה הקשישים נמצאו מתים ביער סמוך לביתם לאחר שנחטפו במכוניתם
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חווה מבודדת ( אילוסטרציה צילום Pixabay)
חווה מבודדת ( אילוסטרציה צילום Pixabay)

שלושה בני אותה משפחה נחטפו בתקיפה מחרידה בחווה בדרום אפריקה, ואז נשלחו לחיק הטבע בתוך מכוניותיהם, שם נטבחו באכזריות.

דניאל ברנד, 82, אשתו היברכט, 73, ובתם אליזבת, בת 53, נעלמו ביום ראשון מביתם הכפרי ליד הרטסווטר בצפון. אליזבת, הידועה בכינויה אלזבי, ביקרה בארוחת הצהריים את הוריה ביום ראשון – גופתה נמצאה ביום שלישי בבוקר על ידי מצלמת רחפן.

גופות הוריה נמצאו סמוך לשעה 17:00 ביום שלישי. "הם בדיוק מצאו את ההורים שלי" אמר חתנם ויקוס טליארד בבכי לחדשות 24

המשפחה לא קיבלה מידע נוסף אולם ארבעה חשודים נעצרו. שלושת החשודים הראשונים שנעצרו היו אישה בת 42 ושני גברים, בני 18 ו-19. המשטרה עצרה אחר כך חשוד רביעי בן 20, כך אמר דובר המשטרה וישנו נאידו ביום שלישי.

קרובי משפחה מודאגים נסעו לבית המשפחה ביום שני בצהריים לאחר שלא הצליחו ליצור קשר עם המשפחה. הם מצאו את הבית ריק עם כתמי דם. רכב מסוג ניסאן של דניאל, ומאזדה של אליזבת לא היו בחניון הבית. לא ידוע כיצד נהרגה אליזבת, אולם אחד מחברי צוות חילוץ והצלה של המשטרה אמר כי מציאת גופתה 'מציקה מאוד' בגלל מצבה.

היא נמצאה בסמוך לכפר במרחק של כ-30 דקות נסיעה מהבית, ועל פי ההערכה היא הוסעה לשם על ידי החוטפים במכוניתה, אחת המכוניות החסרות נמצאה בסמוך.

האישה, בת 42, שנעצרה, נתפסה בזמן שהיא נהגה במאזדה שנגנבה יחד עם שני הגברים בני 18 ו-19. הגבר הרביעי בן ה-20, נעצר זמן קצר לאחר מכן על ידי המשטרה.

שניים מחברי הכנופיה הצביעו על האזור בו הם זרקו את אליזבת ואמרו למשטרה שאמה ואביה הושארו תלויים מתים על עץ סמוך. גורם המקורב לחקירה חשף כי המשפחה 'נרצחה באכזריות'. הרוצחים לקחו את שתי המכוניות שלהם, כמה טלפונים סלולריים וקצת תכשיטים ומזומנים.

דרום אפריקה היא אחת מהמדינות עם מקרי רצח רבים, עם ממוצע של 58 מקרי רצח בכל יום, מקרי הרצח מגיעים ל-21,000 בכל שנה – אם כי רציחות בחוות מסתכמות בהרבה פחות מ- 75 בשנה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x