xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

דינה דיין: "אני אשת שמאל, ירקו עלי כי אני דתיה"

דינה דיין‏, אשת שמאל ממפלגת העבודה, אמרה הבוקר להראל סגל ברדיו 103 כי "השמאל הישראלי איבד את המצפן שלו באופן מוחלט, אני אשת מפלגת העבודה, שמאלנית, יצאתי מההפגנה ושניים ירקו עלי ברחוב רק כי אני דתיה"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

אתמול בהפגנת השמאל מול בלפור, המפגינים התפרעו, היכו ופגעו בעיתונאים, בנוסף שניים מהם פגעו בדינה דיין דתיה אשת שמאל שהלכה עם כיסוי ראש: "הלכנו לאיבוד, השמאל נגנב ע"י אנשים שמנסים לפרק את המרקם שבינינו. השנאה אתמול היתה נגד כל מה שאחר" כך אמרה הבוקר.

דינה דיין, חברת מפלגת העבודה, שיתפה בתחושות הקשות אמש (ג'), כאשר בשעה ששבה לריכבה מההפגנה מול בית ראש הממשלה, הותקפה על ידי שני בחורים: "אני עם כיסוי ראש. מולי הלכו שני חבר'ה עם דגלים שחורים. כנראה שהם תכננו מתחילת הרחוב. כשהגיעו אלי הורידו את המסכות, ירקו עלי ומיד התחילו לרוץ" כך סיפרה.

אתמול צייצה דיין בטוויטר: "‏עברתי הערב חוויה לא פשוטה יצאתי מאזור ההפגנה בבלפור והלכתי לכיוון הרכב במעלה הרחוב הלכו מולי שני צעירים חולצות שחורות מסיכות שחורות דגלים שחורים כשהתקרבו הורידו את המסכות ביחד כנראה תיכננו וירקו עלי אני אשה דתיה עם כיסוי ראש, אני באמת לא יודעת מה להגיד זה שיתק אות."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x