xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

אושרו הטבות המס של נתניהו בדיון סוער

בתום דיון סוער הטבות המס לנתניהו אושרו בועדת הכספים. כחול לבן נעדרה. נתניהו לא יצטרך לשלם מס על שום הוצאה שהמדינה מימנה לו במסגרת מילוי תפקידו משנת 2017 ואחורנית
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

סערה בוועדת הכספים בעקבות דיון שנערך היום (שלישי) בוועדה. הוועדה התכנסה בעקבות בקשתו של ראש הממשלה נתניהו להחזר מס בשווי חצי מיליון שקל בגין הוצאות המדינה על רכבו והוצאות נוספות. בכך מבקש ראש הממשלה בפנייה שהגיע לוועדת הכספים שקופת האוצר תממן כחצי מיליון שקלים שהוא נדרש לשלם כמס על ההוצאות שהמדינה משלמת. בכך, בחסות ההסכם הקואליציוני מבקש נתניהו הטבות מס במאות אלפי שקלים תוך החזר רטרואקטיבי של 11 שנים לאחור.

ח"כ אחמד טיבי בדיון ((צילום עדינה ולמן)

המדינה משלמת בעבור נתניהו הוצאות שונות כדגומת רכבים, והוצאות שונות של מעונו הרשמי, ללא קשר למשכורתו של ראש הממשלה. על פי הבקשה של נתניהו הוא לא יחוייב במס בגין ההוצאות הללו. בליכוד הגיבו שלשום על הפרסום ומסרו: "ראש הממשלה נתניהו לא דורש שום תנאים מיוחדים. וועדת הכספים תחייב את נתניהו במס בדיוק כמו ראשי ממשלה קודמים. היה כאן ניסיון שערורייתי ופרסנואלי לחייב את נתניהו במס שלא חייבו בו אף ראש ממשלה אחר. לא יהיה חוק אחד לנתניהו וחוק אחר לראשי ממשלה קודמים."

חברי הכנסת של כחול לבן החרימו את הדיון הסוער וכצפוי, גררו תגובות נזעמות מהאופוזיציה. יושב ראש האופוזיציה יאיר לפיד הגיב ואמר: "חברי הכנסת של כחול לבן לא נעדרים, הם לא קיימים". חבר הכנסת מיקי זוהר כתב: "‏עזבו אתכם ימין ושמאל, צאו מהפוזיציה לרגע. נראה לכם הגיוני שראש ממשלת ישראל – העבודה המורכבת ביותר במזרח התיכון ואולי בכל העולם – ירוויח רק 17,000 ש"ח נטו בחודש? כשהשכר הממוצע של כמעט כל מנכ"ל בענף העסקי הוא למעלה מכפול. אין לי ספק שמדובר פה אך ורק ברדיפה אישית כלפי נתניהו." מוקדם יותר הוא אמר בגל"צ: "לא רוצים להגיע למצב שנתניהו מחפש איך לגמור את החודש".

ח"כ מיקי זוהר (צילום עדינה ולמן)

לפיד כתב: ‏״בעיצומו של משבר כלכלי. בזמן שעסקים קורסים ויש מאות אלפי מובטלים ועדת הכספים של הכנסת עוסקת בדבר אחד: הטבות מס לביבי. אין הגדרה ברורה יותר לשחיתות פוליטית. להפרת אמונים בין הממשלה לציבור. שחיתות באדיבות גנץ ואשכנזי.
‏מנותקים נמאסתם.״

‏לאחר הדיון אושרו החזרי מס לראש הממשלה נתניהו על הוצאות במסגרת תפקידו מ-2009. אנשי כחול לבן נעדרו.‏ בעד: 8‏ נגד: 5 ‏נמנע: 1 סמוטריץ'.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x